برگزاری جلسه کمیته آموزش، فرهنگ‌سازی ومشارکت‌های اجتماعی برنامه «سلامت خانواده و نظام ارجاع» در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، در اولین جلسه کمیته آموزش، فرهنگ‌سازی و مشارکت‌های اجتماعی برنامه «سلامت خانواده و نظام ارجاع» بر لزوم استمرار و مداومت در اجرای برنامه‌های فرهنگ‌سازی تاکید کرد.

برگزاری جلسه کمیته آموزش، فرهنگ‌سازی ومشارکت‌های اجتماعی برنامه «سلامت خانواده و نظام ارجاع» در معاونت بهداشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، اولین جلسه کمیته آموزش، فرهنگ‌سازی، ارتباطات و مشارکت‌های اجتماعی برنامه «سلامت خانواده و نظام ارجاع» روز چهارشنبه 22 شهریور 1402 با حضور دکتر سعید تاملی معاون فنی، دکتر جمشید معتمد مدیر گروه مدیریت شبکه، دکتر نجمه الملوک امینی رئیس گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت و دبیر کمیته، سمیرا کرمی نماینده دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه و رییس کمیته، اسماعیل استاجی مسئول روابط عمومی معاونت بهداشت و کارشناسان مسئول گروه‌های آموزش و ارتقای سلامت، گسترش شبکه و روابط عمومی شبکه‌های بهداشت و درمان تحت پوشش در محل معاونت بهداشت برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر تاملی ضمن اشاره به مزایا و چالش‌های برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع، بر لزوم استمرار و مداومت در اجرای برنامه‌های فرهنگ‌سازی تاکید کرد. پس از آن دکتر امینی گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی برنامه از جمله تهیه کلیپ، موشن گرافی، پمفلت، طراحی پوستر، استند و بنرهای تبلیغاتی ارائه کرده و اهمیت استفاده از همه فرصت‌ها در جلسات با ادارات و سازمان‌های برون و درون بخشی برای اطلاع رسانی به مردم و جلب مشارکت داوطلبان سلامت در فرهنگ‌سازی برای اجرای هرچه بهتر برنامه را برشمرد.
در ادامه حاضرین در جلسه به ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌های انجام شده پرداخته و چالش‌های اجرای برنامه را مطرح کردند.
در این جلسه داریوش چیوایی سر دبیر بخش سلامت و نماینده صدا و سیما نیز حضور داشت که به تشریح راهکارهای استفاده بیشتر از فرصت خبررسانی از طریق صدا و سیما توضیحاتی ارائه داد.

اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *