برگزاری جلسه کمیته درون بخشی هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان اسلامشهر

واحد سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر جلسه کمیته درون بخشی هفته مبارزه با مواد مخدر را با محوریت برنامه‌ریزی و پیش‌بینی فعالیت‌های این هفته برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در این جلسه که دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ با حضور دکتر عباس امیراحمدی، معاون شبکه و سایر اعضای کمیته در سالن اجتماعات شبکه برگزار شد دکتر مرجان فتحی، کارشناس مسئول واحد سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد شبکه در ابتدا ضمن خوشامدگویی به بیان شعار هفته مبارزه با مواد مخدر (ابتدا مردم. انگ و تبعیض را متوقف و پیشگیری را تقویت کنید) و روزشمار هفته پرداخت و بر آموزش گروه هدف بر اساس آخرین دست یافته‌های علمی تأکید کرد. 
در این به جلسه برگزاری جلسات آموزشی برای گروه‌های هدف برنامه همچون نوجوانان، جوانان، سالمندان، اولیاء دانش آموزان، اولیا مدرسه، خانواده مددجویان MMT های خصوصی و متصدیان صنوف مختلف، تأکید کرد.
تقدیر از ارگان‌های همکار در برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر، برگزاری جلسه آموزشی برای کارشناسان واحدهای فنی بر اساس آخرین آمار و یافته‌های علمی، درج شعار هفته بر سربرگ نامه‌های اداری و پوشش خبری تمام برنامه‌ها از دیگر فعالیت‌های پیش‌بینی‌شده این هفته بود. 
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *