برگزاری جلسه کمیته داخلی واحدهای ستادی با موضوع معرفی شعار هفته مبارزه با مواد مخدر

شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر، کمیته داخلی با موضوع 'معرفی شعار هفته مبارزه با مواد مخدر (8-2 تیرماه)' برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، این کمیته به همت واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد شبکه چهارشنبه 30 خرداد 97 با محوریت معرفی شعار هفته مبارزه با مواد مخدر و ارائه برنامه‌ریزی و فعالیت‌های مرتبط با حضور کارشناس مسئولان واحدهای ستادی در دفتر معاون شبکه برگزار شد.
در ابتدای جلسه، دکتر عباس امیراحمدی، معاون شبکه موضوع مواد مخدر را از ضروری‌ترین امور دانست که باید در ریشه‌کن کردن هر چه سریع‌تر آن اقدامات همه‌جانبه صورت گیرد. سپس دکتر مرجان فتحی، کارشناس مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد شبکه،  ضمن اعلام هفته مبارزه با مواد مخدر دوم الی هشتم تیرماه و قرائت شعار روزهای هفته به برنامه‌ریزی متناسب روزانه تأکید کرد.
 در ادامه نیز با هم‌اندیشی سایر کارشناس مسئولان، برنامه ریزی¬هایی ازجمله برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه کارکنان مراکز بهداشتی، سفیران سلامت، رابطین بهداشتی و عموم مردم در ستاد شبکه، مراکز جامع سلامت، پایگاه‌ها و خانه‌های بهداشت، مرکز مشاوره بیماری‌های فردی، مراکز MMT و ارائه مختصری از متون آموزشی مرتبط با شعار هفته در کانال سفیران سلامت برای اطلاع‌رسانی عمومی، ارسال برنامه و شعار هفته به مدارس و درخواست معرفی پایگاه‌های آموزشی آنها برای آموزش مربیان و دانش‌آموزان و نیز هماهنگی کارشناسان سلامت روان و رفتار با محیط‌های صنعتی، کارخانه‌ها و کارگاه‌ها برای برگزاری جلسات آموزشی، مصاحبه یا ارائه مقاله در خصوص شعار هفته مبارزه با مواد مخدر برای انتشار در روزنامه، برگزاری غرفه در بوستان و پارک های شهرستان با موضوع 'مبارزه با مواد مخدر'، ارائه مشاوره فردی و نیز تست HIV و قند برای عموم مردم و ... انجام شد.
خبر: خورسندفرد
عکس: بیاتی نیاز

 

 

 

 

 

 

 

کلمات کلیدی
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی