تامز برند: راهنمای پوشش حرفه ای در دانشجویان و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران
این ویدیو راهنمای پوشش لباس در دانشجویان و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران است و در این زمینه سه چیز باید مورد توجه قرار گیرد: دستورالعملهای سازمان، ترجیح شخصی شما و دیدگاه بیماران نسبت به پوشش شما. آیا لباس دانشجو و کادر درمان واقعاً اهمیت دارد، طبق مطالعات پاسخ این است؛ بله. چه بخواهیم چه نخواهیم، اولین برداشت مردم از شما از طریق پوششتان است.به تعبیری بر اساس پوششتان مردم بلافاصله قضاوت می کنند که چقدر قابل اعتماد هستید و یا چقدر شایستگی دارید، و یا چقدر باهوش هستید و حتی چقدر درآمد دارید. برای پزشکان و کادر درمان این تصور عمیقتر هم میشود، زیرا به دلیل این حرفه، افراد اعتماد بیشتری به شما دارند و انتظار حرفهای بودن بیشتری نسبت به سایر افراد از شما وجود دارد. پوشش شما، به شما کمک میکند تا خود را متمایز از دیگران کنید، بنابراین وقتی وارد اتاق میشوید، واضح است که شما عضو کادر درمان به عنوان، پزشک، پرستار و بهیار هستید.
تامز برند: آئین آغاز سال تحصیلی 1402-1403 دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دانشکده پزشکی با حضور دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه، مسئولان دانشگاه و دانشکده و دانشجویان رشته پزشکی 3 مهر 1402 در تالار عزلت دانشکده برگزار شد. در برنامه تامز برند ضمن شنیدن خاطره رئیس دانشگاه از روز اول ورود به دانشگاه و دفاع مقدس از چند دانشجو درباره احساس شان به دانشگاه علوم پزشکی تهران پرسیدیم
تامز برند: گپی با دکتر احمدرضا دهپور، دانشمندی که قلبش برای دانشگاه علوم پزشکی تهران می تپد
دکتر احمدرضا دهپور استاد ممتاز داروشناسی(فارماکولوژی) دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیش از 850 مقاله در مجلات بین المللی منتشر کرده است و جوایز متعددی را از جشنواره ها به دست آورده است که معتبرترین آن کسب نشان عالی دانش در خرداد 1402 است. روابط عمومی دانشگاه به مناسب 13 شهریور روز علوم پایه در برنامه تامز برند، با این استاد برجسته دانشگاه گفت و گو کرد که در ادامه می بینید.
تامز برند: روش های تدریس دانشگاه علوم پزشکی تهران در دانشگاه سبطین
دکتر محمد شریعتی، قائممقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در دانشگاه سبطین(شعبه بینالملل دانشگاه در کربلای معلی) با اشاره به سابقه تاریخی 172 ساله دانشگاه گفت: قدمت، حضور استادان به نام، سابقه درخشان و رتبه بالای دانشگاه در رتبهبندیهای بینالمللی باعث شد تا دانشگاه علوم پزشکی تهران موردتوجه عتبه حسینی در عراق قرار بگیرد. وی افزود: هدف عتبه مقدس از اینکه حاضر شد با ما مشارکت کند و همه هزینههای سرمایهگذاری و جاری را بپردازد این نبود که ما صرفاً دانشجوی معمولی تربیت کنیم، هدف آنها این بود یک الگوی برجسته و بهروز را در عراق نشان بدهند و با این کار سطح دانشگاههای این کشور را بالا ببرند و ما هم سعی کردیم این رسالت را بهخوبی انجام دهیم. استاد پزشکی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران این توان را داشته و دارد که با روشهای بهروز و عالی آموزشها را به دانشجویان عراقی ارائه دهد. دکتر شریعتی در ویدئو اول درباره روشهای نوین تدریس دانشگاه علوم پزشکی تهران در دانشگاه سبطین توضیح میدهد.
دکتر ترابی: دستاوردهای دانشگاه با استفاده از ابزار های رسانه ای مناسب معرفی می شود
در نشست هم اندیشی کمیته رسانه قرارگاه جوانی جمعیت بر ضرورت راه اندازی سازمان دانش آموزی و یکپارچه سازی برنامه های دانشگاه در این حوزه، نمایش مهم ترین دستاوردهای واحدها و همچنین معرفی اقدامات معاونت ها در زمینه جوانی جمعیت تاکید شد.
تامز برند: اکران برنامه های تامز دانشگاه علوم پزشکی تهران
برنامه های تامز دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیمارستان شریعتی، معاونت بهداشت و دانشکده های دندانپزشکی و داروسازی به نمایش درآمد و مورد توجه مراجعه کنندگان، کارکنان و اعضای هیئت علمی قرار گرفت. در این برنامه تامز برند گزارشی از اکران تامز تهیه شده است.
کلیپ افتخارات روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت 27 اردیبهشت، روز روابط عمومی و ارتباطات
به مناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات، نشست مشترک هیئت رئیسه با روسای بیمارستان ها، دانشکده ها و مسئولان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با محوریت مدیریت تصویر و شهرت و بررسی ابعاد آن برگزار شد. کلیپی به مناسبت 27 اردیبهشت تهیه و در این مراسم پخش شد که می بینید.
8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت هشتم و پایانی مدل «میانه داستان»
یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در قسمت پایانی مدل «میانه داستان» منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول تا هفتم، مدل کوهستان، چشمک زدن، همگرایی، شروع گیج کننده، حلقه های تو در تو، قهرمان و گلبرگی ارائه شده بود.
دوازدهمین جلسه راهبران شبکه های مجازی برگزار شد
دکتر ترابی: برای تبدیل شدن به روابط عمومی کارآمد، عزمتان را جزم کنید
به منظور ساماندهی و ایجاد هماهنگی بین روابط عمومی واحدها و در راستای هدایت، مدیریت و نظارت بر عملکرد آنان برای دستیابی به اهداف کلان دانشگاه، جلسه راهبران شبکه های مجازی برگزار شد.
8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت هفتم مدل «گلبرگی»
یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل «گلبرگی» منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول تا ششم، مدل کوهستان، چشمک زدن، همگرایی، شروع گیج کننده، حلقه های تو در تو و قهرمان ارائه شده بود.