کلیپ افتخارات روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت 27 اردیبهشت، روز روابط عمومی و ارتباطات
به مناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات، نشست مشترک هیئت رئیسه با روسای بیمارستان ها، دانشکده ها و مسئولان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با محوریت مدیریت تصویر و شهرت و بررسی ابعاد آن برگزار شد. کلیپی به مناسبت 27 اردیبهشت تهیه و در این مراسم پخش شد که می بینید.
8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت هشتم و پایانی مدل «میانه داستان»
یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در قسمت پایانی مدل «میانه داستان» منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول تا هفتم، مدل کوهستان، چشمک زدن، همگرایی، شروع گیج کننده، حلقه های تو در تو، قهرمان و گلبرگی ارائه شده بود.
دوازدهمین جلسه راهبران شبکه های مجازی برگزار شد
دکتر ترابی: برای تبدیل شدن به روابط عمومی کارآمد، عزمتان را جزم کنید
به منظور ساماندهی و ایجاد هماهنگی بین روابط عمومی واحدها و در راستای هدایت، مدیریت و نظارت بر عملکرد آنان برای دستیابی به اهداف کلان دانشگاه، جلسه راهبران شبکه های مجازی برگزار شد.
8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت هفتم مدل «گلبرگی»
یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل «گلبرگی» منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول تا ششم، مدل کوهستان، چشمک زدن، همگرایی، شروع گیج کننده، حلقه های تو در تو و قهرمان ارائه شده بود.
8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت ششم مدل «قهرمان»
یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل «قهرمان» منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول تا پنجم، مدل کوهستان، چشمک زدن، همگرایی، شروع گیج کننده و حلقه های تو در تو ارائه شده بود.
هشتمین نشست راهبران شبکههای اجتماعی دانشکدههای دانشگاه علوم پزشکی تهران
مدیر روابط عمومی: روابط عمومی باید جریان علمی، پویا و مستمر را در همه ابعاد فعالیت های دانشگاه نمایش دهد
دکتر ترابی در هشتمین نشست راهبران شبکههای اجتماعی دانشکدههای دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: روابط عمومی باید جریان علمی، پویا و مستمر را در همه ابعاد فعالیت های دانشگاه نمایش دهد.
پنجمین نشست راهبران شبکههای اجتماعی بیمارستانها
دکتر ترابی: روابطعمومی مسئول ایجاد اعتبار رسانه ای برای دستاوردهای جدید دانشگاه است
مدیر روابطعمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پنجمین نشست خود با راهبران شبکههای اجتماعی بیمارستانها، تأکید کرد: نباید فقط بهعنوان شغل به کارمان نگاه کنیم؛ بلکه باید به آرمانهایمان در قالب شغل بنگریم. شبکههای اجتماعی جزو اولویتهای اصلی دانشگاه است و اثرگذاری این موضوع مهم با فعالیت مستمر و چشمگیر و کار گروهی امکان پذیر است.
8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت پنجم مدل «حلقه های تو در تو»
یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل «حلقه های تو در تو» منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول تا چهارم، مدل کوهستان، چشمک زدن، همگرایی و شروع گیج کننده ارائه شده بود.
8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت چهارم «شروع گیج کننده»
یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل چشمک زدن منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول تا سوم، مدل کوهستان، چشمک زدن و همگرایی ارائه شده بود.
بررسی طرح وب سایت جدید دانشکده پیراپزشکی
دکتر ترابی: ارزش های دانشگاه علوم پزشکی تهران باید هرچه بیشتر در فضای مجازی نشان داده شود
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست بررسی طرح وب سایت جدید دانشکده پیراپزشکی با اشاره به تاریخ 171 ساله دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: باید تلاش کرد تا ارزش های دانشگاه هرچه بیشتر در فضای مجازی که زندگی دوم افراد جامعه در آن جاری است، نشان داده شود.