8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت چهارم «شروع گیج کننده»
یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل چشمک زدن منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول تا سوم، مدل کوهستان، چشمک زدن و همگرایی ارائه شده بود.
بررسی طرح وب سایت جدید دانشکده پیراپزشکی
دکتر ترابی: ارزش های دانشگاه علوم پزشکی تهران باید هرچه بیشتر در فضای مجازی نشان داده شود
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست بررسی طرح وب سایت جدید دانشکده پیراپزشکی با اشاره به تاریخ 171 ساله دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: باید تلاش کرد تا ارزش های دانشگاه هرچه بیشتر در فضای مجازی که زندگی دوم افراد جامعه در آن جاری است، نشان داده شود.
از نسخه آزمایشی وب سایت یکپارچه دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیمارستان شریعتی رونمایی شد
رئیس بیمارستان شریعتی در مراسم رونمایی نسخه آزمایشی وب سایت یکپارچه دانشگاه علوم پزشکی تهران، از تک تک همکاران خواست تا در خصوص تولید و انتشار محتوای مناسب در سایت احساس مسئولیت کنند.
نسخه آزمایشی وب سایت یکپارچه دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیمارستان فارابی رونمایی شد
در مراسم رونمایی نسخه آزمایشی وب سایت یکپارچه دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیمارستان فارابی، بر تولید کیفی محتوا در محورهای آموزشی، پژوهشی، درمانی، مسئولیت پذیری اجتماعی و بینالملل تاکید شد.
8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت سوم «مدل همگرایی»
یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل همگرایی منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول مدل کوهستان و در قسمت دوم مدل چشمک زدن ارائه شده بود.
8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت دوم «مدل چشمک زدن»
یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل چشمک زدن منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول مدل کوهستان ارائه شده بود.
بیمارستان سینا به پایلوت پروژه یکپارچه سازی وب برندینگ دانشگاه علوم پزشکی تهران پیوست
دکتر ترابی، بر ضرورت وجود الگوی هویت بصری در وب سایت های مراکز دانشگاه تاکید کرد
در نشست یکپارچه سازی وب برندینگ دانشگاه در بیمارستان سینا، بر ضرورت وجود الگوی هویت بصری وب سایت های مراکز دانشگاه، به عنوان یکی از ملزومات کسب رتبه دو رقمی در وبومتریکس تاکید شد.
8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت اول «مدل کوهستان»
یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل کوهستان منتشر شده است.
دکتر ترابی: در دانشگاه اجتماعی، برنامه ای موفق است که نیاز مخاطب را برطرف کند
در جلسه کارگروه دانشگاه اجتماعی دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه از اهمیت رسانه ای شدن فعالیت ها با هدف تعامل با مخاطب در راستای رفع نیاز آنها سخن گفت.
هشتمین نشست اعضای کمیته کارگروه مثبت سینا
دکتر ترابی: توجه به ذائقه مخاطب از الزامات جریان آفرینی رسانه ای در فضای مجازی است
مدیر روابط عمومی دانشگاه در نشست کمیته کارگروه مثبت سینا روابطعمومی دانشگاه با اشاره بهضرورت معرفی نهادهای اطلاعرسانی دانشگاه به دانشجویان از محتوای تولیدی دانشگاه گفت: توجه به ذائقه مخاطب از الزامات جریان آفرینی رسانه ای در فضای مجازی است و یکی از ابزار هایی که باید به آن توجه ویژه داشت ابزار ویکی است تا بتوان با استفاده ار آن ابعاد مختلف شکلگیری هر موضوع در دانشگاه و سیر پیشرفت آن را نمایش داد.