لیست اخبار صفحه :4
8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت ششم مدل «قهرمان»

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت ششم مدل «قهرمان»

یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل «قهرمان» منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول تا پنجم، مدل کوهستان، چشمک زدن، همگرایی، شروع گیج کننده و حلقه های تو در تو ارائه شده بود.

مدیر روابط عمومی: روابط عمومی باید جریان علمی، پویا و مستمر را در همه ابعاد فعالیت های دانشگاه نمایش دهد
هشتمین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران

مدیر روابط عمومی: روابط عمومی باید جریان علمی، پویا و مستمر را در همه ابعاد فعالیت های دانشگاه نمایش دهد

دکتر ترابی در هشتمین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: روابط عمومی باید جریان علمی، پویا و مستمر را در همه ابعاد فعالیت های دانشگاه نمایش دهد.

دکتر ترابی: روابط‌عمومی مسئول ایجاد اعتبار رسانه ای برای دستاوردهای جدید دانشگاه است
پنجمین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی بیمارستان‌ها

دکتر ترابی: روابط‌عمومی مسئول ایجاد اعتبار رسانه ای برای دستاوردهای جدید دانشگاه است

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پنجمین نشست خود با راهبران شبکه‌های اجتماعی بیمارستان‌ها، تأکید کرد: نباید فقط به‌عنوان شغل به کارمان نگاه کنیم؛ بلکه باید به آرمان‌هایمان در قالب شغل بنگریم. شبکه‌های اجتماعی جزو اولویت‌های اصلی دانشگاه است و اثرگذاری این موضوع مهم با فعالیت مستمر و چشمگیر و کار گروهی امکان پذیر است.

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت پنجم مدل «حلقه های تو در تو»

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت پنجم مدل «حلقه های تو در تو»

یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل «حلقه های تو در تو» منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول تا چهارم، مدل کوهستان، چشمک زدن، همگرایی و شروع گیج کننده ارائه شده بود.

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت چهارم «شروع گیج کننده»

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت چهارم «شروع گیج کننده»

یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل چشمک زدن منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول تا سوم، مدل کوهستان، چشمک زدن و همگرایی ارائه شده بود.

دکتر ترابی: ارزش های دانشگاه علوم پزشکی تهران باید هرچه بیشتر در فضای مجازی نشان داده شود
بررسی طرح وب سایت جدید دانشکده پیراپزشکی

دکتر ترابی: ارزش های دانشگاه علوم پزشکی تهران باید هرچه بیشتر در فضای مجازی نشان داده شود

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست بررسی طرح وب سایت جدید دانشکده پیراپزشکی با اشاره به تاریخ 171 ساله دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: باید تلاش کرد تا ارزش های دانشگاه هرچه بیشتر در فضای مجازی که زندگی دوم افراد جامعه در آن جاری است، نشان داده شود.

از نسخه آزمایشی وب سایت یکپارچه دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیمارستان شریعتی رونمایی شد

از نسخه آزمایشی وب سایت یکپارچه دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیمارستان شریعتی رونمایی شد

رئیس بیمارستان شریعتی در مراسم رونمایی نسخه آزمایشی وب سایت یکپارچه دانشگاه علوم پزشکی تهران، از تک تک همکاران خواست تا در خصوص تولید و انتشار محتوای مناسب در سایت احساس مسئولیت کنند.

نسخه آزمایشی وب سایت یکپارچه دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیمارستان فارابی رونمایی شد

نسخه آزمایشی وب سایت یکپارچه دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیمارستان فارابی رونمایی شد

در مراسم رونمایی نسخه آزمایشی وب سایت یکپارچه دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیمارستان فارابی، بر تولید کیفی محتوا در محورهای آموزشی، پژوهشی، درمانی، مسئولیت پذیری اجتماعی و بین‌الملل تاکید شد.

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت سوم «مدل همگرایی»

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت سوم «مدل همگرایی»

یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل همگرایی منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول مدل کوهستان و در قسمت دوم مدل چشمک زدن ارائه شده بود.

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت دوم «مدل چشمک زدن»

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت دوم «مدل چشمک زدن»

یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل چشمک زدن منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول مدل کوهستان ارائه شده بود.

تنظیمات قالب