• تاریخ انتشار : 1401/11/19 - 13:49
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 271
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تکریم خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه ملی و انقلابی است

آئین تکریم و تجلیل از فرزندان معظم شهدا و ایثارگران دفاع مقدس معاونت غذا و دارو برگزار شد

همزمان با ایام چهل‌وچهارمین سالروز شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، آئین تکریم و تجلیل از فرزندان معظم شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، در آئین تکریم و تجلیل از فرزندان معظم شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس معاونت غذا و دارو دانشگاه که چهارشنبه 19 بهمن 1401 درهشتمین روز از چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن شورا این معاونت برگزار شد؛ دکتر ابوالفضل نجاریان مشاور اجرائی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت را در دانشگاه و کشور حفظ و تقویت کنیم؛ گفت: شهدا و ایثارگران هست‌ونیست خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند. تا زنده هستیم مدیون خون شهدا هستیم. 
در ادامه حجت الااسلام والمسلمین حسن زنده دل مسئول امور فرهنگی بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: آرامش و آسایش خود را مدیون خون شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنها هستیم. 
وی با بیان اینکه شهدا وجودشان را در راه اسلام و انقلاب فدا کردند؛ خاطر نشان کرد: نباید اصل را فراموش کنیم. تکریم خانواده شهدا و ایثارگران باید به‌صورت عملی و پیروی از آنها در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی باشد. 
توضیح اینکه در پایان این مراسم معنوی از فرزندان خانواده معظم شهدا و ایثارگران تقدیر و کیک چهل و چهارمین سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی برش زده شد. 
 
  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی
  • کد خبر : 226022
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *