• تاریخ انتشار : 1399/12/21 - 18:19
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 437
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری مراسم قدردانی از متخصصان رژیم درمانگر بیمارستان ها در معاونت درمان دانشگاه

مراسم تقدیر از متخصصان رژیم درمانگر بیمارستان ها در معاونت درمان با حضور مدیر درمان دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، مراسم تقدیراز متخصصان رژیم درمانگر بیمارستان ها با حضور دکتر علی گنجعلی خان مدیر درمان، شیما هادوی مسئول تغدیه بالینی معاونت و نمایندگان تغذیه بیمارستان ها چهارشنبه 20 اسفند 99 در معاونت درمان برگزار شد.

دکتر گنجعلی خان ضمن تشکر از تلاش همکاران گفت: بیمارستان های دانشگاه دردوران پاندمی کرونا درگیر بودند برخی مرکز این بیماری و برخی نیز در تخصص مربوطه بیمار مبتلا به کووید بستری کردند. از زحمات شما دراین دوران که چشمگیر بود، تشکر می کنم. دانشگاه علوم پزشکی تهران در کشور برند بوده که این امر نیز حاصل تلاش همه همکاران است. فعالیت های خود به صورت تخصصی و با تمرکز در حیطه خود انجام دهید، این امکان در بیمارستان های دانشگاه وجود دارد.

هادوی ضمن تبریک روز رژیم درمانگر گفت : به علت شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسمی با حضور همه همکاران نبود و میزبان نمایندگان بیمارستان ها هستیم. از زحمات دکتر گنجعلی خان تشکر می کنم که با تلاش های ایشان توانستم آرزوهایم را برای تغذیه بالینی محقق کنم.

مسئول تغذیه بالینی ضمن بیان اهداف و برنامه های سال آینده گفت: ما در معاونت درمان تغذیه را از تغذیه بالینی جدا نمی دانیم. برای برنامه ریزی فعالیت ها نیاز به اطلاعات صحیح داریم به این منظور با مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه جلساتی برگزار شده تا بتوانیم اطلاعات مورد نیاز را از HIS دریافت کنیم. برگزاری کمیته تغذیه بالینی بیمارستان ها الزامی شده و من هم در کمیته بیمارستان ها شرکت می کنم تا در جریان مسائل و چالش های شما قرار گرفته  در صورت توان به رفع آنها کمک کنیم.

در این جلسه  مسئولات تغذیه و تغذیه بالینی بیمارستان ها به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

در پایان با اهدا لوح تقدیر و هدایا از زحمات همکاران تقدیر شد.

 

 

  • گروه خبری : معاونت درمان,گروه خبری RSS,ماه نمای دانشگاه
  • کد خبر : 171363
الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *