نشست گزارش دوره‌ای بررسی فرایندهای حوزه نظارت دانشگاه

تأکید دکتر رامین رحیم نیا بر «نظارت دقیق و شفاف بر مدیریت هزینه‌ها»

نشست گزارش دوره‌ای بررسی فرایندهای حوزه نظارت دانشگاه با حضور دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در این نشست که سه‌شنبه 7 آذر 1402 در دفتر دکتر مسعود رفعتی مدیر نظارت و توسعه امورعمومی معاونت توسعه تشکیل شد. دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه باید نظارت دقیق و شفاف بر مدیریت هزینه ها داشته باشیم؛ گفت: این مهم می تواند در عملکرد فرایندها نقش بسزایی داشته باشد، باید به جزئیات ورود پیدا کنیم و در اصلاح و بازنگری برخی از فرآیندها اقدام کنیم. 
وی با بیان اینکه ورود به «زنجیره تأمین و توزیع اقلام غذایی» برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است؛ یادآور شد: باید از صحت و سلامت دیتاها (اطلاعات) مطمئن شویم؛ مداخله و شاخص‌گذاری در مدیریت هزینه‌ها بیمارستان‌ها مهم است و همگی باید در زمینه ارائه خدمات مطلوب و شایسته در شأن خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران گام‌های استواری برداریم. 
در ادامه دکتر مسعود رفعتی مدیر نظارت و توسعه امور عمومی معاونت توسعه و مهندس علی تنها رئیس اداره نظارت مطالبی در خصوص اصلاح نحوه قیمت‌گذاری اقلام غذایی و برخی از اسناد مناقصه‌ها، حجم ماهانه مصرف گوشت قرمز مراکز تابعه، هزینه یکبار مصرف ماهانه مراکز تابعه، درصد هزینه ماهانه ظروف یکبار مصرف به پرس و... مطرح کردند. 
سپس مهندس علیرضا روشی مدیرعامل شرکت توسعه پویا نرم‌افزار راد، داشبورد مدیریت نرم‌افزار خروجی تغذیه را معرفی کرد. 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر