حضور فعال مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی در سیزدهمین همایش ملی انجمن آسم و آلرژی ایران

استادان، پژوهشگران و کارشناسان مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی در سیزدهمین همایش ملی انجمن آسم و آلرژی ایران شرکت کرده و با ارائه سخنرانی و همکاری ، حضور فعال و گسترده ای در این همایش داشتند.

به گزارش سینا رسانه، روابط عمومی مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی، انجمن آسم و آلرژی ایران و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ایران، سیزدهمین همایش ملی انجمن آسم و آلرژی ایران را 3 و 4 خرداد 1403 در سالن ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار کردند.

 در این همایش دکتر مصطفی معین،  رئیس انجمن آسم و آلرژی ایران و استاد پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی تهران، در روز اول همایش پنجشنبه 3 خرداد عضو هیئت رئیسه پانل آسم بوده و با عنوان اپیدمیولوژی آسم سخنرانی کرد و دکتر محمدرضا فضل اللهی معاون مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی نیز  عضو هیئت رئیسه پانل کهیر و آنژیوادم بود و در این پانل به معرفی بیمار و بحث پیراموان آنها پرداخت.

در روز دوم همایش، جمعه 4 خرداد نیز دکتر مسعود موحدی، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، عضو هیئت رئیسه پانل: آلرژی غذایی بوده و با عنوان: حساسیت زدایی و ایمونوتراپی در آلرژی غذایی سخنرانی کرد.

همچنین در این همایش چند کارگاه تخصصی نیز برگزار شد که دکتر راهله شکوهی پژوهشگر مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی عضو هیئت رئیسه کارگاه ایمونوتراپی در بیماری های آلرژی بوده و در این کارگاه به تفسیر آزمایشات تشخیص مولکولی آلرژی ( (CRD در ایمونوتراپی گرده ها، پرداخت.

همچنین زهرا آریج، کارشناس مسئول پژوهش مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی، دکتر زهرا علیزاده، دبیر اجرایی مجله آلرژی،آسم و ایمونولوژی ایران و الناز واحدی، مسئول روابط عمومی مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی از اعضای کمیته اجرایی همایش فوق بوده و در برگزاری آن همکاری کردند.

 

 

 

الناز واحدي
تهیه کننده:

الناز واحدي

تصاویر