بیست و ششمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت

دکتر اولیائی منش بر اهمیت حفظ و ارتقای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه جوانی جمعیت تاکید کرد

در بیست و ششمین قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر علیرضا اولیائی منش، معاون بهداشت دانشگاه با اشاره به کسب رتبه دوم کشوری دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه جوانی جمعیت بر اهمیت حفظ و ارتقای جایگاه دانشگاه در حوزه جوانی جمعیت تاکید کرد.

 به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیست و ششمین قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی تهران یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ برگزار و تازه ترین دستاوردها و چالش‌های حوزه جوانی جمعیت بررسی شد.

دکتر علیرضا اولیائی منش، معاون بهداشت دانشگاه، در حاشیه این نشست با ابراز خرسندی از کسب رتبه دوم کشوری دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه جوانی جمعیت، بر اهمیت این دستاورد، در راستای تحقق اهداف سیاست‌های کلی جمعیت تاکید کرد.

معاون بهداشت دانشگاه، این موفقیت را نتیجه تلاش‌های مستمر همکاران در کمیته های مختلف قرارگاه جوانی جمعیت دانست و از همه دست‌اندرکاران این حوزه قدردانی کرد.

دکتر اولیای منش در ادامه با بررسی کارنامه عملکرد دانشگاه در این حوزه گفت: در این نشست نقاط قوت و ضعف دانشگاه در حوزه جوانی جمعیت مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی در راستای افزایش نرخ باروری و جوانی جمعیت ارائه شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع جوانی جمعیت، دانشگاه علوم پزشکی تهران برنامه‌های جامعی برای ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی مرتبط با باروری و سلامت مادران و کودکان درحال اجرا است.

دکتر اولیائی منش با اشاره به ارزیابی مصوبات جلسات قبلی قرارگاه در این نشست گفت: پیرامون میزان پیشرفت و اجرایی شدن این مصوبات بحث و تبادل نظر شد و پیگیری مستمر مصوبات و ارزیابی عملکرد آن‌ها به عنوان اولویت‌های اصلی قرارگاه جوانی جمعیت مورد تاکید قرار گرفت.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ و ارتقای جایگاه دانشگاه در حوزه جوانی جمعیت افزود: امیدواریم شاهد درخشش دانشگاه در این حوزه باشیم.

زهرا  حری
تهیه کننده:

زهرا حری

تصاویر