سومین نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه با راهبران شبکه های اجتماعی دانشکده ها

دکتر ترابی: انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تهران و میزان دیده شدن و مورد پسند قرار گرفتن آن را مورد پیمایش قرار دهید

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سومین نشست خود با راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده‌ها، گفت: انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تهران، میزان دیده شدن و مورد پسند قرار گرفتن آن را مورد پیمایش قرار دهید. این نشست به منظور ایجاد هماهنگی و ارائه پیشنهاد نحوه تولید محتوا، در قالب برنامه‌های تامز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست 29 آذر 1401 راهبران شبکه های اجتماعی دانشکده ها، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به 12 برنامه تولید محتوا با عنوان اصلی «تامز» که به منظور معرفی ابعاد گسترده فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی تهران (TUMS)در روابط عمومی برنامه ریزی شده است گفت: تامزها فرصتی است که در قالب آن می توانید فعالیت های دانشکده خود را پیشنهاد دهید تا برای انتشار آن برنامه ریزی کنیم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه، هدف از  تولید برنامه های تامز  را حضور گسترده در فضای مجازی دانست و گفت: قصدمان تاباندن نور به فعالیت های مختلف دانشگاه است. چه فعالیت هایی که در  معرض دید قرار دارد و چه فعالیت هایی که دیده نمی شود. مهم این است که هر دو نوع فعالیت را، به شکل جذاب معرفی کنیم.

دکتر ترابی، با بیان اینکه در حال حاضر شبکه های اجتماعی بهترین ابزار ارتباطی است گفت: برنامه خود را برای بازانتشار محتوای تولید شده در شبکه های اجتماعی پیشنهاد و پس از انتشار آن، میزان دیده شدن و مورد پسند قرار گرفتن و... را مورد پیمایش قرار دهید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه، برنامه تامزآپ (TUMS UP)را با طرح این پرسش توضیح داد که آینده حرفه خود را چگونه پیش بینی می کنید؟ و افزود: هدف از تولید این برنامه بینش آفرینی در مخاطبان است. به این منظور تصویر بهتر و مناسبت تری از توانایی های دانشگاه و شرایطی که هر رشته و هر حوزه در آینده خود می تواند برای افراد علاقه مند به وجود آورد تهیه می شود.

دکتر ترابی در توضیح تامزتاپ (TUMS TOP) گفت: هدف از این برنامه نمایش شایستگی های دانشگاه و نمایانگر این است که همکاران دانشگاه باوجود همه محدودیت ها در مرزهای دانش حرکت کرده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه، برنامه تامزلایف (TUMS LIFE)را توضیح داد و افزود: تمرکز این برنامه به تصویر کشیدن قوانین نانوشته و احساسات دانشگاه در قالب معرفی سبک زندگی سالم در دانشجویان و اعضای هیئت علمی و کارکنان است.

دکتر ترابی با معرفی تامزتاک (TUMS TALKS) گفت: این برنامه فرضیات مشترک، ادراک و باور مخاطبان را هدفگذاری کرده است. تامزتاک یا پیام دارالفنون به منظور توسعه گفتمان سازی و معرفی ظرفیت قسمت های مختلف دانشگاه در شکل گیری همکاری های جدید و همچنین ارایه تصویر مناسب از تلاش های دانشگاه در حل مشکلات جامعه تولید می شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه،  TUMS BEST را برنامه دیگر روابط عمومی معرفی کرد و گفت: هدف از تولید این برنامه نمایش داستان ها و ایجاد احساسات مشترک در دانشگاه است. در این برنامه تجارب موفق دانشگاه در قالب داستان معرفی می شود تا ارتباط عاطفی در به کارگیری این تجارب در موقعیت های مشابه بوجود بیاید.

دکتر ترابی در معرفی TUMS STUDY گفت: در این برنامه ساختارها و تسهیلات مطالعه موفق در دانشگاه معرفی می شود و الگوهای موفقی که  مراتب آموزشی و تحصیلی خود را طی کرده اند روش های خود را بیان می کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه، برنامه پرسش و پاسخ با متخصصان (TUMS  Q&A) را با محوریت معرفی فرایندها و روندها بیان کرد و گفت: این پرسش و پاسخ در زمینه موضوعات مرتبط با سلامت و خدمات جدید در دانشگاه صورت می گیرد.

دکتر ترابی در توضیح TUMS  CUP گفت: این برنامه به منظور ایجاد نشاط و تحرک و همچنین انعکاس منسجم و یکپارچه از ارزش های مشترک دانشگاه در قالب مراسم و جشنواره ها طراحی شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه، برنامه یادگیری در دانشگاه (TUMS  LEARN) را از دیگر برنامه های روابط عمومی برشمرد و در توضیح آن گفت: این برنامه خط مشی دوره ها، کارگاه ها وعرصه های تعلیم و تعلم در دانشگاه را به تصویر می کشد.

دکتر ترابی برنامه TUMS  HISTORY را معرفی سنت ها، ارزش ها و قوانین تاریخ پرافتخار دانشگاه بیان کرد و گفت: این برنامه فراز و فرودهای شکل گیری ارزش ها و دستاوردهای تاریخ 171 ساله دانشگاه را به نمایش می گذارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه، در توضیح برنامه پاسخگویی به مطالبات  (TUMS  RES) گفت: این برنامه اهداف و راهبردهای مسئولان دانشگاه در عرصه های آموزش، پژوهش و خدمات را در پاسخ به درخواست ها،  پیشنهادها و چالش های مخاطبان بیان می کند.

دکتر ترابی در پایان سخنان خود همه برنامه های تامز روابط عمومی را در راستای تامز برند بیان کرد و گفت: TUMS  BRAND  مدل نمایش، استفاده و به کارگیری  نمادها و ارزش های دانشگاه را معرفی می کند.

در ادامه، هریک از راهبران شبکه های اجتماعی دانشکده ها، فعالیت خود در شبکه های مجازی را تشریح و گزارشی از شمار کاربران خود در هریک از این شبکه ها ارایه کردند.


سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *