نشست معرفی وبسایت رسمی استادان دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر ترابی: تکمیل برنامه راهبردی روابط عمومی، گامی مهم در راستای مدیریت تصویر و شهرت دانشگاه علوم پزشکی تهران است

دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: تکمیل برنامه راهبردی روابط عمومی، گامی مهم در راستای مدیریت تصویر و شهرت دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران این نشست با حضور  مدیر روابط عمومی دانشگاه و کارشناسان روابط عمومی دانشکده ها و معاونت های دانشگاه برگزار شد.
دکتر ترابی با بیان اینکه روابط عمومی دانشگاه نقش مهمی در اطلاع رسانی و معرفی فعالیت های دانشگاه به جامعه دارد، گفت: تکمیل برنامه راهبردی روابط عمومی و ارائه پیشنهاد کارشناسان روابط عمومی واحدهای تابعه برای تولید برنامه های تامز می تواند به جهش رسانهای دانشگاه کمک کند.
وی افزود:برنامه راهبردی روابط عمومی با توجه به اهداف، سیاست ها و ظرفیت های دانشگاه در هر واحد تدوین شود. این برنامه باید به گونه ای باشد که بتواند به تحقق اهداف دانشگاه در حوزه های مختلف، از جمله آموزشی، پژوهشی، درمانی و فرهنگی کمک کند.
دکتر ترابی با اشاره به تلاش های دانشگاه برای تبدیل شدن به قطب رسانه ای علمی، گفت: تکمیل برنامه راهبردی روابط عمومی می تواند به تحقق این هدف نیز کمک کند.
وی همچنین از کارشناسان روابط عمومی واحدهای تابعه خواست تا ظرف دو هفته برنامه راهبردی روابط عمومی که متناظربا برنامه مصوب چهار ساله هر واحد است را تکمیل و پیشنهادهای تولیدی خود را به مدیریت روابط عمومی دانشگاه ارائه کنند.
این برنامه به عنوان چهارچوبی برای عملکرد و هدایت فعالیت های روابط عمومی دانشگاه بوده و زمینه تصویب همگانی بین واحدهای مختلف و افزایش اثربخشی فعالیت های روابط عمومی فراهم می کند.
دکتر ترابی با اشاره به اینکه توسعه یکپارچه دانشگاه یکی از زیرساخت های جدی دانشگاه بوده و در حال گسترش است گفت: گام بعدی از توسعه سامانه سرامد اعضای هیئتعلمی دانشگاه است. همچنین هرچه درگاه ها و سایت های بیشتری از اعضای هیئت علمی منتشر شود به بیشتر دیده شدن استادان کمک خواهد کرد. در کنار این فعالیت ها، دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه سایت شخصی اعضای هیئت علمی و معاونین را تأمین اعتبار کرد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه در بخش دیگر سخنان خود گفت: در پلتفرم آپارات صحفه رسمی سینا رسانه راه اندازی شده است که در صفحه اول آپارات قرار دارد. همچنین بایستی تلاش شود تولیدات خبری واحدهای تابعه در قالب تامز در صفحه آپارات سینا رسانه منتشر شود.
وی با بیان اینکه تلاش می شود دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان قطب علمی رشته های مختلف علوم پزشکی بتواند قطب رسانه ای علمی هم باشد گفت: برای این کار باید فعالیت های در دست اقدام و کارهای انجام شده را به خوبی انجام دهیم زیرا در همه بخش های دانشگاه فعالیت های ممتاز و کم نظیری در سطح کشور و جهان انجام می شود.
دکتر ترابی با ارائه برنامه راهبردی روابط عمومی به کارشناسان گفت: کارشناسان واحدهای تابعه تا ظرف دو هفته برنامه را تکمیل و پیشنهادهای تولیدی خود را به روابط عمومی ستاد مرکزی دانشگاه ارائه کنند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه با بیان اینکه سینا رسانه در صفحه آپارات تا این لحظه بیش از 105 هزار بازدید داشته است و تعداد دنبال کننده ها در احال افزایش است افزود: امید داریم دانشجوها، استادان و مخاطبان دانشگاه برای به روزرسانی اطلاعاتشان از دانشگاه به این صفحه مراجعه کنند.
در ادامه جلسه علیرضا براتی، کارشناس روابط عمومی ستاد مرکزی دانشگاه درباره سایت رسمی و اختصاصی استادان و روسای بیمارستان ها توضیح داد.
در پایان نشست مهدی گلپایگانی سردبیر خبری دانشگاه درباره اهمیت پروژه تامز و کیفیت اخبار متنی توضیح و به سوالات همکاران پاسخ داد.

طاهره رحمان پور
تهیه کننده:

طاهره رحمان پور

تصاویر