نشست هم اندیشی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاران این حوزه

دکتر ترابی: لازمه فعالیت در حوزه روابط عمومی و تولید محتوای اثرگذار، پویایی، یادگیری مستمر و احساس تعلق خاطر به کار است

در نشست هم اندیشی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاران این حوزه گفت: لازمه فعالیت در حوزه روابط عمومی و تولید محتوای اثرگذار، پویایی، یادگیری مستمر و احساس تعلق خاطر به کار است.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست هم اندیشی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارکنان این حوزه، مصوبات پیشین پیگیری و در زمینه افزایش کاربران فضای مجازی و نحوه تولید مقاله از فعالیت های خلاقانه روابط عمومی، بحث و تبادل نظر شد.
در نشست 9 بهمن 1402، دکتر ماشاءاله ترابی با اشاره به رسالت سینا رسانه به عنوان یک رسانه علمی گفت: افراد فعال در این رسانه باید با روند تدوین مقاله علمی و تاثیر آن در گسترش دانش آشنا شوند.
دکتر ترابی بر مطالعه مقالات علمی دانشگاه های پیشرفته جهان تاکید کرد و گفت: روابط عمومی دانشگاه مدل 7 مرحله ای برندآفرینی را با مطالعه الگوی دانشگاه های پیشرفته جهان و متناسب با شرایط دانشگاه علوم پزشکی تهران تدوین کرد و براساس این 7 مرحله اقدامات گسترده ای انجام و نتیجه آن در سینا رسانه منتشر شده است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه،  با تاکید بر ارایه راهکار مناسب برای افزایش مخاطبان فضای مجازی گفت: چگونگی افزایش کاربران فضای مجازی سوالی است که باید برای آن فکر کرد و پیشنهاد ارایه داد. به این منظور جلسه ای را با رابطین روابط عمومی دانشکده ها، بیمارستان و مراکز تحقیقاتی و شبکه های بهداشت خواهیم داشت تا از ظرفیت مراکز استفاده کنیم.
دکتر ترابی ماهیت فعالیت روابط عمومی را در کار گروهی دانست و گفت: هر محتوایی که تولید می شود امضای همکاران روابط عمومی در آن ثبت شده است بنابراین باید اثری که تولید می شود با ارزش باشد و این نیازمند سطح متفاوتی از همکاری است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه، با اشاره به عوامل تاثیرگذار در تولید آثار فاخر گفت: تا زمانی که نسبت به کار خود احساس عاطفی برقرار نکنید نمی توانید محتوای اثرگذاری تولید کنید. بنابراین لازمه فعالیت در حوزه روابط عمومی و تولید محتوای اثرگذار، در پویایی، یادگیری مستمر و احساس تعلق خاطر به کار است.
دکتر ترابی در پایان سخنان خود بر افزایش ظرفیت های موجود در انتشار محتوای رسانه ای تاکید کرد و گفت: برای بهتر دیده شدن فعالیت های رسانه ای مطالعه کنید و پیشنهاد ارایه دهید.

سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی