نشست هم اندیشی مدیر روابط عمومی با کارشناسان سینا رسانه

دکتر ترابی: همگرایی در اجرای برنامه ها گامی مهم برای ارتقای سینا رسانه

دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست هم اندیشی با کارشناسان سینا رسانه، ضمن بررسی مصوبات پیشین گفت:همگرایی در اجرای برنامه ها گامی مهم برای ارتقای سینا رسانه است.

به گزارش سینارسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست 7 اسفند 1402، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه، بر ثبت و انتشار فعالیت های روابط عمومی تاکید کرد و گفت: این فعالیت ها گام هایی هستند که سینا رسانه را به سمت اهداف آن و نزدیک شدن به شاخص های بین المللی هدایت می کند. بنابراین از قبل اجرای برنامه اهداف آن را مشخص و از گروه مخاطبان اقدامات انجام شده  را در راستای رسیدن به این اهداف پیگیری کنید.

تاکید بر جذب مخاطبان و استقبال از بازخوردهای آنان

دکتر ترابی با بیان اینکه از ظرفیت هریک از جلسات روابط عمومی برای جذب مخاطبان و دریافت نظرات آنان استفاده کنید افزود: بازخوردها نباید باعث توقف در فعالیت هایتان باشد از بازخوردها استقبال کنید و نکات مثبت آن را برای اصلاح برنامه ها به کاربگیرید.

هدفمندی و آگاهی از ارزش های خویش مهمترین عامل انگیزش فردی

مدیر روابط عمومی دانشگاه، هدفمندی را مهمترین عامل انگیزش دانست و گفت: تشویق و نکوهش در افراد هدفمند تاثیری ندارد چراکه آنان اهداف خود را پیگیری می کنند و به ارزش های خود واقف اند و کسی که به ارزشهای خود آگاه باشد از آن عبور نمی کند. شخصیت های بزرگ تاریخ نیز بیشترین سختی ها  و ناملایمات را پشت سر گذاشته اند تا پیشرفت کرده اند.  

دانشگاه محل پرورش ایده های جدید
دکتر ترابی با بیان اینکه فرصت پرورش ایده های جدید در روابط عمومی وجود دارد گفت: یکی از ویژگی های دانشگاه ایجاد محیط یادگیری است و در این محیط به افراد فرصت داده می شود ایده های خود را تکمیل کنند.

تامزتاک هوش مصنوعی موثر ورود به عرصه ناشناخته هوش مصنوعی

مدیر روابط عمومی دانشگاه با اشاره به برگزاری تامزتاک هوش مصنوعی افزود: مجموع این برنامه ها،  امواج انگیزشی برای ورود به عرصه جدیدی است که هنوز ابعاد آن شناخته نشده است. یکی از محورهایی که می توان برای این تامزتاک در نظر گرفت، نقش هوش مصنوعی در رسانه های علمی  و شناسایی و معرفی ابزارهای هوش مصنوعی در این حوزه است.

تاکید بر برنامه ریزی جدید برای سال آینده

مدیر روابط عمومی دانشگاه با تاکید بر برنامه ریزی جدید برای فعالیت های سال آینده افزود: کارهای نیمه کاره را شناسایی و نسبت به تکمیل آن برنامه ریزی کنید. همچنین از روابط عمومی واحدها برنامه های سال آینده  در راستای طراحی تامزها، توسعه وب سایت، مدیریت مراسم و مناسبت ها و شناسایی جایگاه بین المللی کنونی و راهکارهای ارتقا آن پیگیری کنید.

اولویت سال آینده،  برنامه ریزی در برگزاری روز روابط عمومی
دکتر ترابی، برنامه ریزی به منظور برگزاری روز روابط عمومی در 27 اردیبهشت 1403 را یکی از اولویت های سال آینده دانست و گفت: در این روز همه برنامه هایی که در زمینه توسعه زیرساخت ها، تولید محتوا و تعاملات جدید در فضای مجازی به سرانجام رسیده به نمایش گذاشته و جشنواره ای از تولیدات سینا رسانه برگزار می شود.

سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

تصاویر