• تاریخ انتشار : 1403/06/28 - 14:04
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 601
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

افتتاح مرکز پیشگیری و سلامت دهان و دندان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر رئیس کرمی: رضایتمندی خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران، اولویت اصلی ماست

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم افتتاح مرکز پیشگیری و سلامت دهان و دندان کارکنان دانشگاه گفت: رضایتمندی خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران، اولویت اصلی ماست.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران، 28 شهریور 1403در حاشیه افتتاح مرکز پیشگیری و سلامت دهان و دندان کارکنان دانشگاه با قدردانی از تلاش همکاران معاونت توسعه و رئیس پیشین دانشگاه در راه اندازی این مرکز، بر تکریم و جلب رضایتمندی کارکنان به عنوان اولویت اصلی دانشگاه، تاکید کرد.
دکتر سید رضا رئیس کرمی  گفت: رضایتمندی خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران، در ارایه خدمات بهتر به مردم و در نتیجه افزایش رضایتمندی مراجعه کنندگان تاثیر بسزایی دارد. 
سرپرست دانشگاه با تاکید بر توجه به سلامت دهان و دندان گفت:  دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز مجهزی را برای ارایه خدمات پیشگیری و تخصصی به کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان ایجاد کرده که امیدوارم خدمات آن مختص به امر درمان نباشد و مقوله مهم پیشگیری را بخصوص برای فرزندان همکاران مورد توجه قرار دهد. 
سرپرست دانشگاه با اشاره به اهمیت پیشگیری از بیماری های دهان و دندان در دوران کودکی گفت: توجه به سلامت دهان و دندان در دوران کودکی از بسیاری از هزینه های آینده جلوگیری می کند و  اساتید و همکاران دندانپزشکی قدم بزرگی را برای خدمت به خانواده بزرگ دانشگاه در این زمینه برداشته اند.
دکتر رئیس کرمی با بیان اینکه خدمات این مرکز با تعرفه بسیار مناسب به همکاران ارایه می شود افزود: از آنجاکه خدمات دندانپزشکی از دیرباز به عنوان خدمات گرانقیمت در حوزه سلامت شناخته می شود؛ مردم مراجعه کمتری دارند اما با تمهیداتی که در این مرکز اندیشیده شده هزینه با تعرفه مناسب و درصورت افزایش هزینه به دلیل دریافت خدمات متعدد، به صورت اقساط پرداخت می شود. 
سرپرست دانشگاه در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد در ایام مبارک ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع)، افتتاح این مرکز هدیه خوبی برای کارکنان، دانشجویان و اعضای هیئت علمی باشد و از خدمات آن بهره مند شوند.

تشکیل پرونده الکترونیک سلامت کارکنان با مراجعه به مرکز پیشگیری و سلامت دهان و دندان
دکتر رامین رحیم نیا، معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه، با بیان اینکه این مرکز براساس نیاز واقعی دانشگاه، برای اولین بار راه اندازی شده افزود: از زمان تصمیم گیری تا راه اندازی این مرکز هشت ماه طول کشید و در این مدت همکاران معاونت های توسعه، درمان و بهداشت نهایت تلاششان را برای بازسازی ساختمان و آماده سازی آن برای ارایه خدمت انجام دادند.
دکتر رحیم نیا با تاکید براینکه در این مرکز خدمات با کیفیت به همکاران ارایه می شود افزود: متخصصان و دندانپزشکان، در مساحت بالغ بر 560 متر در چهار طبقه با 13 یونیت شامل 1 یونیت معاینه و 12 یونیت فعال، خدمات با کیفیت را به همکاران و خانواده های محترم آنان ارایه می دهند.
معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه، با اشاره به تنوع ارایه خدمات در این مرکز گفت: در مرحله اول اقدامات شایع مانند جرم گیری، ترمیمی و عصب کشی و در فاز بعدی خدمات تخصصی تر از جمله جراحی ها، ایمپلنت و ارتودونسی و سایر خدمات ارایه می شود.
دکتر رحیم نیا با بیان اینکه، با کمترین هزینه ممکن خدمات دندانپزشکی به همکاران ارایه می شود گفت: حتی کارمندی که به دلیل تعدد خدمات قادر به پرداخت نقدی و انلاین نباشد، این مبلغ به صورت اقساط چندماهه  از حقوقش کسر خواهد شد.
دکتر رحیم نیا ظرفیت ارایه خدمت در این مرکز را ماهانه در یک نوبت کاری حدود 2 هزار و 500 خدمت و درصورت دو نوبت کاری حدود۴ تا ۵ هزار خدمت بیان کرد وگفت: همه اساتید محترم و خانواده هایشان، همه گروههای کارکنان عزیز دانشگاه شامل رسمی، پیمانی، قراردادی وشرکتی وخانواده هایشان، بازنشستگان بزرگوار و دانشجویان عزیز با مراجعه به سامانه نوبت دهی بایو آرک می توانند از خدمات این مجموعه بهره مند شوند. باتوجه به جمعیت بالغ بر ۱۰۰ هزار نفری مشمول خدمات پیشگیری ودرمان دندانپزشکی در دانشگاه بر اساس زمان بندی و تدبیر مسئولان مرکز و ثبت نام در سامانه مربوطه، خدمات ارائه خواهد شد.
معاون توسعه دانشگاه از تشکیل پرونده الکترونیک سلامت کارکنان با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی خبر داد و گفت: اولین مرحله پرونده الکترونیک سلامت کارکنان در کلینیک دندانپزشکی رقم می خورد و امیدوارم بتوانیم ظرف یکسال تا یکسال و نیم آینده پذیرای همه کارکنان و خانواده هایشان در این مجموعه باشیم.
معاون توسعه دانشگاه، در پایان سخنان خود با تاکید بر حفظ کرامت کارکنان گفت: کارکنان، سرمایه های اجتماعی هستند که حرمت و اعتبار سازمان را رقم می زنند و این کمترین کاری است که توانستیم برای همکاران و خانواده محترم آنان انجام دهیم. امیدوارم در آینده نیز کلینیک پزشکی کارکنان با حضور اساتید مجرب دانشگاه راه اندازی شود و همکاران از این خدمات نیز بهره مند شوند.

  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی,مراسم ها و همایش ها
  • کد خبر : 278612
سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *