بازدید نوروزی عضو هیئت رئیسه دانشگاه از بیمارستان‌های آرش و بهرامی

دکتر سید احمد رضایی: خدمات بیمارستان‌های آرش و بهرامی در مناطق محروم شرق تهران بی‌نظیر است

عضو هیئت رئیسه دانشگاه در بازدید از اورژانس، بخش‌های مراقبت‌های ویژه و بستری بیمارستان‌های کودکان بهرامی و جامع بانوان آرش از حضور فعال استادان و کارکنان این مراکز در ایام تعطیلات نوروزی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، سه‌شنبه 3 فروردین 1400، دکتر سید احمد رضایی مدیر حراست دانشگاه به همراه دکتر عباس مزینانی پزشک ستاد هدایت در بازدید از اورژانس، بخش‌های مراقبت‌های ویژه و بستری بیمارستان‌های کودکان بهرامی و جامع بانوان آرش ضمن تبریک سال نو با چند تن از اساتید و کارکنان این مرکز دیدار و گفت‌وگو کردند.

دکتر رضایی خدمات بیمارستان‌های بهرامی و آرش را در مناطق محروم شرق تهران بی‌نظیر خواند و گفت: اگر این خدمات به‌ویژه در ایام تعطیلات نوروز و با این کیفیت ارائه نمی‌شد آسیب جدی به همشهریان وارد می‌شد. اگرچه بخش خصوصی هم در این ایام فعال است ولی مردم محروم این مناطق به خدمات این بیمارستان‌ها نیازمندند. من از حضور فعال و خدمات دلسوزانه مسئولان، کادر درمانی و کارکنان این مراکز که در این روزهای تعطیل برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنم و به همه این عزیزان خداقوت و خسته نباشید می‌گویم.

وی در ادامه با اشاره به اشاعه فرهنگ مسئولیت‌پذیری اجتماعی در مجموعه دانشگاه افزود: خوشبختانه معاونت فرهنگی اجتماعی در این حوزه اقدامات در خوری انجام داده است. به نظر می‌رسد هریک از افراد نقش خود را رفته‌رفته پیدا می‌کنند. باید سازوکار مناسبی برای ترویج این فرهنگ در دانشگاه ببینیم و گام‌های مؤثرتری برداریم تا بتوانیم این حلقه‌ها را به هم وصل کنیم. به شیوه انتقال تجربیات می‌توان برای رشد مسئولیت‌پذیری اجتماعی افراد در دانشگاه، آموزش‌های لازم ارائه کرد.

این عضو هیئت‌رئیسه دانشگاه در پایان به نقش خیرین سلامت در کمک به توسعه و پیشرفت مجموعه دانشگاه پرداخت و اظهار داشت: مشارکت در امور خیریه، فرهنگ مردمی کشور ما است. مردم ما به دنبال باقیات و صالحات‌اند و دوست دارند از خودشان عمل صالحی به‌جا بگذارند. هم به‌عنوان یک وظیفه دینی و اجتماعی و هم در شرایط تحریم که به‌خصوص در دو سال اخیر شدت پیدا کرده است، خیرین سلامت می‌توانند در پیشبرد بخشی از امور دانشگاه و بیمارستان‌ها بسیار کمک‌کننده باشند.

 

نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *