• تاریخ انتشار : 1401/12/13 - 14:46
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 471
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری چهارمین نشست کلان منطقه 10 حوزه غذا و دارو کشوری

دکتر محمود بیگلر: وحدت رویه و یکپارچگی در تصمیم گیری های حوزه غذا و دارو دستاوردهای اثربخشی را در سطح ملی رقم خواهد زد

چهارمین نشست کلان منطقه 10 حوزه غذا و دارو کشوری در راستای « بررسی اشکالات سامانه های TTAC،HIS و سامانه رز، سبد فروشی شرکت های پخش، کسور3 درصد از فروش دارو، حذف دفاتر مخدر با توجه به امکان گزارش گیری ازHIS، امکان جابجایی دارو درسطح داروخانه های بیمارستانی دولتی تحت پوشش، بررسی ابعاد مختلف صدور پروانه محصولات مواد خوردنی وآشامیدنی موضوع بخشنامه مدیرکل موادغذایی سازمان و پیگیری مصوبات جلسه قبل وارائه گزارش» به میزبانی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، در چهارمین نشست کلان منطقه 10 حوزه غذا و دارو کشوری که چهارشنبه 10 اسفند 1401 در سالن دارالفنون سازمان مرکزی دانشگاه با محوریت «طرح و پیگیری چالش ها و مسائل مرتبط با اقلام سلامت محور در حوزه معاونت غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی و هم اندیشی و یکسان سازی موضوعات مطروحه» برگزار شد؛ دکتر محمود بیگلر معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن خیر مقدم به مدعوین، با تاکید بر اینکه برگزاری جلسات کلان منطقه 10 حوزه غذا و دارو از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ گفت: یکپارچگی در تصمیمات کلان کشوری می تواند دستاوردها و نتایج اثربخشی را برای حوزه غذا و دارو به همراه داشته باشد. 
وی با اشاره به اینکه باید در نشست های کلان به تمام ابعاد موضوعات بپردازیم؛ یادآور شد: مسائل و چالش های متنوع و متعددی در سطح جامعه وجود دارد که با آن ها روبرو هستیم اما باید با «وحدت رویه و یکپارچگی در تصمیم گیری ها» بتوانیم به اهداف پیش روی حوزه غذا و دارو کشور دست یابیم.  
دکتر بیگلر تصریح کرد: امید داریم با حضور تیم مدیریتی جدید در سازمان غذا و دارو نتایج حاصله از این نشست ها به کل کشور تعمیم و تسری داده شود. 
معاون غذا و دارو دانشگاه خاطرنشان کرد: با توجه به اسناد بالادستی باید هماهنگ گام برداریم، فرآیندها آسیب شناسی شوند و در نهایت به یک دستورالعمل شفاف و وحدت رویه دست پیدا کنیم. 
توضیح اینکه؛ دکتر فرامرز خدائیان مدیرکل امور فراورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو، دکتر عباس مهدیزاده مدیر راهبری، پایش و امور استان های سازمان غذا و دارو، دکتر جمشید سلام زاده معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دکتر مهران ولائی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز در این نشست حضور داشتند. 
در پایان اعضای حاضر در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص دستور جلسه و مصوبات چهارمین نشست کلان منطقه 10 حوزه غذا و دارو کشوری بیان کردند. 
 
  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی
  • کد خبر : 227344
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

مومنی

مومنی

01/12/14 - 11:39

خبر امیدبخشی بود. خدا قوت و تشکر از اطلاع رسانی

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *