جلسه کمیته اقتصاد درمان، دارو و تجهیزات پزشکی بیمارستان فارابی

راهکارهای کاهش خطای کاربران تجهیزات پزشکی در بیمارستان فارابی بررسی شد

مدیر بیمارستان فارابی در جلسه کمیته اقتصاد درمان، دارو و تجهیزات پزشکی این مرکز کاهش خطای انسانی در هنگام کار با تجهیزات پزشکی را نیازمند آموزش های مستمر به کارکنان دانست.

جلسه کمیته اقتصاد درمان، دارو و تجهیزات پزشکی بیمارستان فارابی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، جلسه کمیته اقتصاد درمان، دارو و تجهیزات پزشکی این بیمارستان شنبه 20 شهریور 1400 با حضور دکتر محمد سلیمانی، مسئول فنی، سعید مرادی، مدیر و فریده آژیر، مدیر پرستاری بیمارستان فارابی برگزار شد.
 در این جلسه مهدی شمس، مسئول واحد تجهیزات پزشکی بیمارستان توضیحاتی را درباره خطاهای کاربران تجهیزات و دستگاه ها ارئه کرد و گفت: برای کاهش خطای کاربر نیاز به رابط بین بخش ها و اتاق های عمل می باشد تا دستگاه های دارای مشکل را شناسایی کرده و موارد را به واحد تجهیزات پزشکی گزارش کنند تا پیگیری لازم انجام شود.
در ادامه سعید مرادی مدیر بیمارستان فارابی نیز حضور یک نفر به عنوان رابط در همین زمینه در واحدهای درمانی را ضروری دانست و اظهار داشت: رابط بین بخش ها و اتاق های عمل باید در محدوده یک سری وظایف مشخص همکاری لازم را انجام دهد و بهتر است این رابط بر اساس توانمندی و علاقه مندی خود شخص انتخاب شود. 
وی کاهش خطای انسانی را نیازمند آموزش های مستمر به کارکنان دانست تا بتوانند ارزیابی اولیه دستگاه ها را انجام داده و در صورت نیاز گزارش خرابی دستگاه ها و تجهیزات پزشکی را گزارش دهند.
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *