• تاریخ انتشار : 1403/07/10 - 09:29
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 52
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نشست آموزشی کارشناسان سینا رسانه برگزار شد

سینا رسانه، پل ارتباطی دانشگاه علوم پزشکی تهران با جامعه علمی

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، سینا رسانه را پل ارتباطی دانشگاه علوم پزشکی تهران با جامعه علمی دانست و بر اهمیت استفاده از هوش مصنوعی به عنوان تحول بنیادین در برنامه های این رسانه تاکید کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست آموزشی هوش مصنوعی با کارشناسان سینا رسانه دوشنبه 9 مهر 1403، بر اهمیت استفاده از هوش مصنوعی در تحولی بنیادین در برنامه‌های سینا رسانه تاکید کرد و گفت: هوش مصنوعی، همان نیرویی است که می‌تواند مسیر ما را به سوی آینده‌ای روشن‌تر و پربارتر هموار کند. این فناوری تنها یک ابزار نیست؛ بلکه بال‌هایی است که می‌تواند ما را به آسمان‌های جدیدی از نوآوری و خلاقیت برساند.

دکتر ترابی افزود: اگر همکاران ما با قلبی پر از ایمان و تمرکز بر اهداف بزرگ، هر برنامه‌ای را به تصویر بکشند، قادر خواهیم بود افق‌هایی را ترسیم کنیم که تا امروز تصورش را نمی‌کردیم. ما باید به هر برنامه با نگاهی عاشقانه نگاه کنیم، چرا که آن‌گاه قادر خواهیم بود به آرزوهای خود برسیم و برای دانشگاه نقطه‌ای از موفقیت بسازیم که همیشه آرزویش را داشتیم.

وی تصریح کرد: سینا رسانه باید به سوی رؤیاهای بلندپروازانه دانشگاه حرکت کند و هوش مصنوعی همان ابزاری است که می‌تواند کیفیت و جذابیت برنامه‌ها را به اوج برساند. هر برنامه‌ای که با استفاده از هوش مصنوعی ساخته می‌شود، باید یک اثر هنری باشد؛ اثری که در قلب‌ها ضربان ایجاد و مخاطبان را مجذوب کند و تأثیری عمیق بگذارد.

دکتر ترابی تأکید کرد: ما باید برای آینده‌ای بزرگ و پر از دستاورد آماده شویم. روابط عمومی دانشگاه باید با استفاده هوشمندانه از این فناوری‌های نوین، به سطحی برسد که دیگر فقط دیده نشود، بلکه در هر لحظه و هر پلتفرم، تأثیرگذاری خود را بر جای بگذارد. هوش مصنوعی می‌تواند ما را به آن نقطه از قدرت برساند که دانشگاه در دل هر شبکه اجتماعی، همانند ستاره‌ای بدرخشد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه به اهمیت هویت مجازی دانشگاه اشاره کرد و گفت: «هر پستی، هر توییت و هر پیام در شبکه‌های اجتماعی، باید مانند چراغی باشد که نور دانشگاه علوم پزشکی تهران را به همه جهان می‌تاباند. ما باید با عشق و تعهد به این هویت مجازی بپردازیم و با استفاده از قدرت شبکه‌های اجتماعی مانند ایکس (توییتر)، بتوانیم دنیایی از ارتباطات جدید را خلق کنیم. این تعاملات، همان پلی است که دانشگاه ما را به قلب مخاطبان و جامعه علمی متصل می‌کند.

  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی
  • کد خبر : 279483
زهرا  حری
تهیه کننده:

زهرا حری

تصاویر