نامگذاری 6 شهریور به عنوان روز ملی اپتومتری

مراسم گرامیداشت روز ملی اپتومتری در بیمارستان فارابی برگزار شد

در مراسم گرامیداشت روز ملی اپتومتری رئیس بیمارستان فارابی بر ارتقا هرچه بیشتر جایگاه علمی گروه اپتومتری این بیمارستان تاکید کرد.

مراسم گرامیداشت روز ملی اپتومتری در بیمارستان فارابی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، مراسم گرامیداشت روز ملی اپتومتری دوشنبه 8 شهریور 1400 با حضور دکتر محمدرضا اکبری، رئیس، دکتر فاطمه علیپور، رئیس بخش اپتیک، سعید مرادی، مدیر و فریده آژیر، مدیر پرستاری این مرکز برگزار شد.
در شروع این مراسم علی غیبی، مسئول اپتومتری بیمارستان فارابی ضمن تبریک این روز گفت: در سال های گذشته روزی که به عنوان روز اپتومتری ثبت شده باشد وجود نداشت ولی امسال با تصمیم انجمن اپتومتری و جامعه اپتومتری ایران مقرر شد تا 6 شهریور به عنوان روز ملی اپتومتری نامگذاری شود. به همین منظور تصمیم گرفتیم تا با حضور مسئولان بیمارستان دور هم جمع شده تا از زحمات همکاران اپتومتریست به ویژه در شرایط کرونایی که در دو سال گذشته وجود داشته، قدردانی کنیم. از رئیس و مدیر محترم بیمارستان نیز تشکر می کنم که همواره از اپتومتریست های این مرکز حمایت می کنند.
دکتر اکبری نیز با ابراز خشنودی از برگزاری مراسم گرامیداشت روز اپتومتری اظهار داشت: این مناسبت ها باعث می شود که دور هم جمع شویم و از زحمات همکارانی که در طول یک سال زحمت می کشند و بخشی از بار درمانی بیمارستان فارابی بر دوش آن هاست، قدردانی کنیم. خوشحالیم که امروز نیز به مناسبت گرامی داشت روز ملی اپتومتری در خدمت همکاران اپتومتریست بیمارستان هستیم.
وی در ادامه به جایگاه علمی گروه اپتومتری بیمارستان فارابی در چشم پزشکی اشاره کرد و افزود: همان طور که پیش از این بارها گفته ام، دید من به فعالیت های این گروه بیشتر یک دید علمی است تا دید درمانی. البته ممکن است از دید برخی فعالیت اپتومتری در کار درمانی و ارائه خدمات به بیماران خلاصه شود ولی به نظر بنده همکاران اپتومتریست باید در برگزاری دوره ها و کلاس های علمی نیز فعال باشند. زیرا این پتانسیل در همکاران این واحد وجود دارد تا بتوانند در رویدادهای مختلف علمی مانند سمینارها و کنفرانس ها شرکت کرده و بدرخشند.
دکتر علیپور نیز با تبریک فرا رسیدن روز ملی اپتومتری گفت: خوشحالم که در بیمارستان فارابی با اپتومتریست های قابل و توانمندی همکاری داریم و می توانیم در کنار هم و با کار گروهی سطح علمی و عملی این گروه را هرچه بیشتر ارتقا دهیم. خوشبختانه پیشنهادهای خوبی نیز برای افزایش سطح همکاری در گروه اپتومتری مطرح شده که امیدوارم با پیگیری مسئولان بیمارستان و این گروه و بهبود شرایطی که کرونا در کشور ایجاد کرده، شاهد برگزاری برنامه های علمی و آموزشی درون گروهی و سمینار و کنفرانس های اپتومتری باشیم. زیرا توانمند شدن همکاران در زمینه های علمی و عملی در نهایت باعث افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به بیماران خواهد شد.
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

تصاویر

دکتر محمدرضا اکبری، رییس بیمارستان فارابی علی غیبی، مسئول اپتومتری بیمارستان فارابی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *