• تاریخ انتشار : 1403/08/02 - 07:24
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 112
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نشست مدیر روابط عمومی با نمایندگان سینارسانه واحدها

هم‌پیمانی برای تولید محتوای غنی و مؤثر

دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه در نشست با نمایندگان سینارسانه واحدها، هدف از تشکیل این جلسه را بازآفرینی و سازماندهی تولید برنامه های تی یو ام اس بیان کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران،در نشست 30 مهر 1403 مدیر روابط عمومی دانشگاه با نمایندگان سینارسانه واحدها، دکتر ماشاءاله ترابی هدف از تشکیل این نشست را بازآفرینی و سازماندهی تولید برنامه تی یو ام اس  بیان کرد.
وی تاکید کرد که باید به استمرار و پویایی در تولید محتوا دست یابیم و با نظم در انتشار آن به نیازهای مخاطبان پاسخ دهیم.
دکتر ترابی با ابراز خرسندی از عملکرد موفق دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها در تولید برنامه‌های تی یو ام اس، اعلام کرد که این روند تا پایان سال بر اساس برنامه‌های مشخص ادامه خواهد داشت.
وی گفت: ما در نظر داریم با برنامه‌ای منسجم و یکپارچه که از پیوند تخصص‌ها و قابلیت‌های هر واحد و موضوعات روز نشأت می‌گیرد، محتوای رسانه‌ای با کیفیت منتشر کنیم.
وی ویژگی بارز تولیدات سینارسانه را در ارتباط مستمر تیم تولید محتوا با اساتید و کارشناسان مختلف دانست و افزود: این ارتباط نه تنها موجب تولید محتوای غنی و کاربردی می‌شود، بلکه نیازهای مخاطبان را به بهترین شکل برآورده می‌کند.
دکتر ترابی بر اهمیت بیان ویژگی‌های دانشگاه در قالب روزنامه‌نگاری برند تاکید کرد و گفت: این ویژگی‌ها باید از زبان مخاطب بیان شود و به شیوه‌ای جذاب، مفید و معتبر منتشر گردد.
وی همچنین اعلام کرد: سینارسانه فراتر از ساختارهای تعریف‌شده در روابط عمومی عمل خواهد کرد. در حال حاضر، سینارسانه یک پایگاه خبری است و ما در حال برنامه‌ریزی برای تبدیل شدن به یک رسانه علمی معتبر هستیم.
مدیر روابط عمومی دانشگاه به توسعه برنامه‌های نمایندگان سینارسانه در واحدها تاکید کرد و بیان داشت: همان‌طور که دانشگاه در موضوعات علمی پیشرو است، سینارسانه نیز باید در عرصه رسانه‌های علمی خط شکن باشد.
دکتر ترابی با اشاره به ضرورت ایجاد نظم جدید در تولیدات رسانه‌ای گفت: بیمارستان‌ها روزانه با جمعیت بزرگی از مراجعه‌کنندگان مواجه‌اند. باید مانیتورهای موجود به نمایش محتوای رسانه‌ای اختصاص پیدا کند تا مخاطبان به‌طور مداوم با خدمات و دستاوردهای مراکز آشنا شوند.
وی همچنین به بررسی داشبورد مدیریتی تولید محتوای برنامه‌های تی یو ام اس  پرداخت و گفت: در این داشبورد وضعیت تولید محتوای هر یک از واحدها قابل رصد و ارزیابی است. در حال حاضر، حدود 1.3 محتوا به ازای هر روز تولید می‌شود و با وجود گستردگی فعالیت‌ها، باید این میزان افزایش یابد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه بر تسلط نمایندگان سینارسانه به ویژگی‌های حوزه کاری خود تاکید کرد و گفت: شما باید با خدمات و ویژگی‌های کاری اساتید آشنا باشید تا بتوانید پیشنهادهای بهتری برای دیده شدن مجموعه ارائه دهید.
دکتر ترابی همچنین به طراحی جدید وب‌سایت دانشگاه اشاره کرد و افزود: این وب‌سایت باید به نسل 4 و 5 دانشگاه‌ها پاسخگو باشد و در حال حاضر در حال طراحی است.
در پایان، دکتر ترابی هدف از مجموعه برنامه‌ها و فعالیت‌های سینارسانه را نمایش قدرت، مطلوبیت و منحصر به فرد بودن برند دانشگاه عنوان کرد و گفت: ما در سینارسانه به دیده شدن فعالیت‌های علمی مراکز زیرمجموعه دانشگاه کمک خواهیم کرد.

  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی
  • کد خبر : 281889
سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *