دانشگاه علوم پزشکی تهران «پیشتاز در توسعه»

وزارت بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی تهران به‌عنوان «دانشگاه پیشتاز در توسعه در سال 1401» تقدیر کرد

در ششمین همایش معاونان توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی تهران به‌عنوان «دانشگاه پیشتاز در توسعه در سال 1401» انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ ریزی منابع، در ششمین همایش کشوری معاونان توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ ریزی دانشگاه‌ های علوم پزشکی کشور که با حضور دکتر رحیمی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ ریزی  وزارت بهداشت، باهدف (بررسی عملکرد معاونت‌ ها در سال ۱۴۰۱ و  افزایش بهره‌ وری)، در تالار امام علی (ع) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران، برگزار شد؛ دانشگاه علوم پزشکی تهران به‌ عنوان «دانشگاه پیشتاز در توسعه در سال 1401» انتخاب شد.
توضیح اینکه در پایان ششمین همایش معاونان توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی دوروزه، از دانشگاه‌ های علوم پزشکی « پیشتاز در توسعه» و « در مسیر رشد و توسعه» که بر اساس مولفه‌ های مختلف در حوزه توسعه منتخب شده بودند، تقدیر به عمل آمد.
متن لوح به شرح ذیل است؛ 

جناب آقای دکتر رامین رحیم نیا
معاون محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران
پایداری در پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متأثر از تلاش و کوشش ماندگار افرادی است که کسب رضای پروردگار را سرلوحه زندگی و کار خویش قرار داده‌ اند و بی‌ تردید خدمت در جهت اعتلای نظام سلامت کشور که بخشی از انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله‌ العالی) در موضوع « ایران قوی و پایدار» می‌ باشد، از مصادیق بارز رضایت حضرت باری‌ تعالی محسوب می‌ گردد.
بدین‌ وسیله از تلاش‌ های شبانه‌ روزی جنابعالی که باروحیه جهادی و بسیجی گام‌ های ارزنده‌ ای در تعالی و پیشرفت دانشگاه برداشته‌ اید، و به‌ عنوان « دانشگاه پیشتاز در توسعه در سال 1401» انتخاب شده‌ اید، قدردانی و سپاسگزاری می‌ نمایم. توفیق روزافزون شما را در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عجل‌ الله تعالی الشریف) تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله‌ العالی) در راستای خدمت به‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند منان مسالت دارم. 
دکتر بهروز رحیمی
معاون توسعه مدیریت و منابع

الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *