پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، در پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران به ویژه کارکنان دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، در متن این پیام آمده است:

«آنچه که موجب تسلّی است این است که کار برای خداست و چیزی که برای خداست محفوظ است». امام خمینی(ره)

هفته دولت یادآور روزهای ماندگار و مملو از شور و شعف خدمتگزاری دولتمردان انقلاب اسلامی است، آنان که فارغ از توجه به پست و مقام همواره در اندیشه خدمت به مردمان این سرزمین و کسب رضای باریتعالی بودند.
با درود بیکران بر ارواح مطهر شهیدان «رجایی» و «باهنر» و همه شهدای دولت جمهوری اسلامی ایران و با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و با گرامیداشت سه سال خدمت جهادی دولت سیزدهم به‌ویژه شهیدان الگو و ماندگار ایران اسلامی «سید ابراهیم رئیسی» و «حسین امیرعبداللهیان»، فرارسیدن هفته دولت را به همه دولتمردان انقلابی و خدوم ایران اسلامی به خصوص مدیران مخلص و جهادی دانشگاه علوم پزشکی تهران تبریک عرض می‌کنم.
این روز یادآور ارزش نهادن به مجاهدت قشر عظیمی از جامعه و انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای خداوند است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخش مهم و اساسی اداره امور کشور را برعهده دارند. بدون تردید تلاش این قشر شریف در همه نهادها و سازمان­ها زمینه‌ ساز توسعه و پیشرفت است و در مجموعه دانشگاهی ما نیز مسئولیت­ های سنگینی به عهده کارکنان پرتلاش است و هیچ کوششی در جهت ارتقا کیفیت خدمات و ایجاد رضایت ارباب‌رجوع، بدون همت و همراهی این عزیزان به ثمر نخواهد رسید.
اینجانب با تبریک هفته دولت، روز کارمند را به کارکنان خدوم و پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی تهران به ویژه همکاران معاونت فرهنگی و دانشجویی که یاوران علمی و جهادگران قطب آموزش عالی در کشور هستند، صمیمانه تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روزافزون برای همه این عزیزان که در راستای ارتقای سطح سلامت جامعه همواره در تلاش و تکاپو هستند را دارم و امید است در مسیر پیشرفت بیش از پیش دانشگاه و افزایش رضایت گیرندگان خدمات از واحدهای مختلف دانشگاه در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و تحت زعامت حکیمانه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) موفق‌تر از گذشته حرکت کنیم.

دکتر مهدی ابراهیمی 
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی