نشست خبری جام جهانی کوچک

پیراهن تیم مرکز طبی کودکان رونمایی شد

همزمان با نشست خبری جام جهانی کوچک از پیراهن تیم مرکز طبی کودکان رونمایی شد.

گالری عکس یک

گالری عکس دو

گالری عکس 3

در این نشست خبری که با حضور دکتر نیما رضایی سرمربی تیم مرکز طبی کودکان، دکتر علیرضا پارساپور مدیر دفتر ریاست و سرپرست روابط عمومی دانشگاه و بازیکنان تیم مرکز طبی کودکان 31 فروردین 95 در مرکز طبی کودکان برگزار شد، ابتدا دکتر پارساپور تجربه دوره قبلی جام جهانی کوچک را شیرین و به یادماندنی دانست و افزود: امیدوارم با تدارکات خوبی که پیش‌بینی‌شده این دوره از مسابقات نیز با موفقیت برگزار شود.
دکتر پارساپور با بیان اینکه جام جهانی کوچک به نوعی مهم‌ترین مسابقه‌ای است که امسال در کشور برگزار می‌شود افزود: همه تیم‌ها مشتاق‌اند که زمان برگزاری بازی‌ها فرابرسد.
وی با اشاره به تیم هیات رییسه دانشگاه در این دوره از مسابقات گفت: اعضای هیات رییسه با سرمربیگری دکتر بهادری، برای شرکت در این جام اعلام آمادگی کردند و امیدوارم مسابقات به خوبی برگزار شود.
در ادامه دکتر رضایی با اشاره به حمایت‌های رییس دانشگاه از این رقابت‌ها گفت: با توجه به خاطره خوشی که از دور اول مسابقات در ذهن‌ها مانده، به پیشنهاد رییس دانشگاه دومین دوره جام جهانی کوچک نیز امسال برگزار می‌شود.
سرمربی تیم مرکز طبی کودکان، با بیان اینکه تمرینات آمادگی بچه‌ها هر هفته به‌طور مستمری برگزار می‌شود افزود: سه شنبه پیش باوجود بارندگی، در فضای سربسته تمرین کردیم و هم‌اکنون بچه‌ها به آمادگی و هماهنگی کامل نزدیک شدند.
دکتر رضایی از برگزاری چهار مسابقه در جام جهانی کوچک خبر داد و گفت: ابتدا تیم مرکز طبی کودکان با تیم هنرمندان حوزه سلامت که بازیکنان آن نهایی شده شامل عمو فتیله ای‌ها، عمو مهربان و... مسابقه خواهند داد سپس به رقابت با تیم فوتبالیست‌های پیشکسوت، تیم منتخب دانشمندان یک درصد برتر دنیا و تیم هیات رییسه دانشگاه می‌پردازند.
دکتر رضایی با اشاره به اعضای تیم منتخب دانشمندان یک درصد برتر دنیا افزود: 3 دانشمند از امریکا، 2 نفر از کشورهای آلمان، انگلیس، لبنان، 1 نفر از کشورهای فرانسه، تایلند، افغانستان، تاجیکستان و تونس حضور قطعی خود را برای شرکت در مسابقات اعلام کردند.
وی افزود: تیم هیات رییسه دانشگاه نیز از 15 نفر از اساتید شامل رییس دانشگاه، روسای قبلی دانشگاه و اعضای هیات رییسه تشکیل‌شده که آخرین بازی را با کودکان برگزار خواهند کرد.
پس از توضیحات سرمربی تیم، بازکنان مرکز طبی کودکان به معرفی خود پرداختند و از احساسشان برای شرکت در این مسابقات گفتند.
مهدی 11 ساله که برای دومین بار در این جام شرکت می‌کند گفت:  دوره قبلی با 3 تیم مسابقه دادیم ولی امسال قرار است 4 تیم شرکت کنند احساس خوبی دارم از اینکه مسابقات جدی گرفته می‌شود.
باورپذیری کودکان از دوره قبلی مسابقات که همزمان با جام جهانی 2014 و در قالب تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی  برگزار شد به اندازه ای بود که محمدامین گفت: دوره قبلی بهتر بود چون با نیجریه و آرژانتین بازی می‌کردیم البته این دوره هم قرار است واقعاً با خارجی‌ها بازی کنیم.
جواد که با شماره 3 قرار است در تیم مرکز طبی باز کند گفت: هر دوره خوبی‌های خاص خودش را دارد دوره قبل نمی‌دانستیم قرار است مسابقات برگزار شود و وقتی فهمیدیم واقعاً شگفت‌زده شدیم این دوره هم تیم‌ها قوی‌تر شدند و مسابقات جدی‌تر گرفته می‌شود.
محمد امین که دوره اول به دلیل شدت بیماری نمی‌توانست در همه تمرین‌ها  و مسابقات شرکت کند می‌گوید چه چیزی بهتر از اینکه دوره قبل جام را بردیم و هر سه تیم را شکست دادیم.
محمد مهدی نیز از اینکه سری قبل فوتبالیست‌ها را از نزدیک دیده خوشحال بود و گفت: این دوره هم قرار است هنرمندان و دانشمندانی را که از خارج می‌آیند ببینیم.
علی اصغر که برای نخستین بار است در این جام شرکت می‌کند می‌گوید در پست دروازه بانی هستم و خوشحالم که برای این مسابقات انتخاب شدم.
ابوالفضل هم تاکید می‌کند این بازی‌ها ما را خوشحال و روحیه‌مان را خوب می‌کند.
در ادامه پیراهن تیم مرکز طبی کودکان با نشان یوزپلنگ ایرانی رونمایی شد و دکتر پارساپور، دکتر رضایی و کودکان پشت آن را امضا کردند.
خبرنگار: سمیرا کرمی
عکس: مهدی کیهان

سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی