پادکست مسیرنمای پیشرفت مدیریت کووید 19

اپیزود هشتم - سازماندهی و اعتماد سازی

تغییـر دادن چـارت معمـول بیمارسـتان و اضافـه شـدن واحدهـای موردنیـاز اولیـن اقـدام بـرای مدیریـت ایـن بحـران بـود، به منظـور بهره گیـری بهینـه از ظرفیـت بسـتری بیمارسـتان، بیمـاران در 5 سطح دسته بندی می شدند.

در روزهـای اول شـیوع بیمـاری، کارکنـان بـا درگیـری هـای ذهنـی زیـادی مواجـه بودنـد ولـی اختیـاری بـودن خدمـت در بخش هـای درگیر با کرونـا، نقـش مهمـی در پذیرفتـن ایـن ماجـرا و غلبـه بـر تـرس آنان داشـت. حضـور مسـئولان بیمارسـتان و اسـتادان پیشکسـوت در محـل بیمارسـتان، آن وحشـت اولیـه را تـا حـدودی کم کـرد؛ یکـی از اقدامـات انجـام شـده، اسـتفاده اسـتادان ریـه، عفونـی، داخلی و گـوارش از ماسـک معمولـی بـود کـه یکـی از اهـداف اصلـی ایـن کار، کـم کـردن اسـترس کادر درمـان به خصـوص رزیدنت هـا بود زیرا وقتـی آن ها مـی دیدنـد اسـتادانی کـه بیشـتر درگیـر بیمـاران هسـتند از ماسـک معمولی اسـتفاده می کننـد از  نظـر روانـی احسـاس امنیـت بیشـتری مـی کردند.

برای دریافت پادکست صوتی از پادکچر لطفا بر روی لینک کلیک فرمایید.

 

صوت ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب