دکتر ترابی: دانشگاه دارای دستاوردهای فراوانی است که باید با بهترین روش معرفی شود

در نشست کمیته HSR که شنبه‌های هر هفته در دفتر روابط عمومی دانشگاه برگزار می‌شود؛ دکتر ترابی با اشاره به رویکرد معرفی پویای فعالیت‌های دانشگاه، دستیابی به سرمایه‌های جدید را از اثرات آن خواند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه در جلسه HSR که شنبه 25 تیر 1401 با حضور اعضای این کمیته برگزار شد گفت: دستاوردهای دانشگاه در طول زمان به حصول می‌رسد و با برنامه‌ریزی صحیح و استفاده از تحقیق و پژوهش (HSR) برای معرفی پویای آن‌ها می‌توان به سطوح جدید و نتایج درخشان و ارزشمندی دست پیدا کرد.
وی افزود: در این راستا باید ببینیم کدام قسمت از واحدهای دانشگاه دستاوردهای کامل‌تر، جامع‌تر و پیشروتری دارند و بیشتر می‌توان به‌عنوان یک راهنما به آن‌ها اتکا کرد تا بتوانیم در مسیر رسیدن به معرفی بهترین‌های دانشگاه حرکت کنیم.
دکتر ترابی با تأکید بر این مطلب که رویکرد بازآفرینی در مجموعه فعالیت‌هایی که انجام می‌دهیم بسیار مهم است گفت: بازآفرینی به این دلیل که تداوم فعالیت‌ها را در مجموعه تضمین می‌کند؛ موجب می‌شود تا مروری درست و کامل نسبت به فعالیت‌های انجام‌شده، در حال انجام و فعالیت‌هایی که در آینده مدنظر است داشته باشیم.
مدیر روابط عمومی دانشگاه ادامه داد: یکی از ویژگی‌های زندگی طراوت و تازگی است، بنابراین این خاصیت باید در تمام ابعاد فعالیت‌هایمان جریان داشته باشد.
وی افزود: انتظار این است که فعالیت‌های روابط عمومی نیز ویژه و روزآمد باشد؛ زیرا با تمرکز بر کارهای معمول نتایج مطلوب حاصل نخواهد شد؛ پس اگر در پی ویژه شدن هستیم باید تمرکز داشته باشیم و به آن چیزی که هستیم قانع نبوده و به دنبال راه‌هایی برای کامل‌تر شدن باشیم؛ برای رسیدن به این امر نیاز به تحقیق و دانستن است. همان‌طور که بارها بیان‌شده روابط عمومی یک اقیانوس بی‌انتها از بروز استعدادها است و این ظرفیت درجاهای دیگر کمتر دیده می‌شود، بنابراین باید از آن استفاده کنیم. موارد بسیار زیادی در سطح دانشگاه متولد می‌شود و ما به‌عنوان روابط عمومی منتظر هستیم این تولدها را جشن بگیریم، پس باید متوجه نقشمان باشیم و مهم این است که به یک سطح از توجه برسیم تا تضمین کند این مسیر به‌صورت بهینه پیش می‌رود.
دکتر ترابی در پایان اظهار امیدواری کرد که بتوانیم سبک جدیدی از برنامه‌ها را در روابط عمومی دانشگاه به اجرا بگذاریم و برنامه‌های قبل را به حداکثر اثربخشی و سرانجام برسانیم.

محبوبه بهلولی
تهیه کننده:

محبوبه بهلولی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب