کمیته مدیریت تصویر و شهرت

دکتر ترابی: مدیریت تصویر و شهرت پیوند تمامی نمادهای دانشگاه در ایجاد احساس خوشایند در مخاطبان است

مدیر روابط عمومی دانشگاه، در نشست کمیته مدیریت تصویر و شهرت دانشگاه، بیان مزیت‌ها و خدمات شهیر، خلق تصویر ذهنی مناسب و همدلی و همراهی به‌عنوان شاخص‌های درخشش مدیریت تصویر و شهرت دانشگاه معرفی کرد و مقرر شد در هریک از این محورها برنامه‌ریزی صورت گیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در این نشست که 31 خرداد 1401 در دفتر مدیریت روابط عمومی برگزار شد، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه، بابیان اینکه هر جا مراسمی برگزار می‌شود نمادی از تصویر دانشگاه به نمایش درمی‌آید گفت: مراسم جام جهانی کوچک فرصت حضوری برای معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای دانشگاه بود. باید پیش از بازی، ردپای ذهنی از توانمندی‌های دانشگاه را در ذهن شرکت‌کنندگان ایجاد می‌کردیم تا پس از بازی، پرچم آن در ذهنشان برافراشته بماند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه، با تأکید براینکه برای حضور در هریک از مراسم باید از پیش، شبیه‌سازی کنیم تا بتوانیم ظرفیت‌های دانشگاه را به‌درستی به نمایش درآوریم گفت:  مدیریت تصویر، در رویدادها و مراسم مختلف دانشگاه، ایجاد می‌شود و پیش از هر رویداد باید برای احیای ظرفیت‌های دانشگاه برنامه‌ریزی کنیم.
دکتر ترابی بابیان اینکه پیش از اجرای هر رویداد، باید برای مدل لباس همکاران، صحنه‌آرایی و به‌کارگیری المان ها و نمادهای مختلف برنامه‌ریزی شود گفت: آنچه در ذهن مخاطب باقی می‌ماند  تصاویری است که هم ویژگی‌های زیبایی‌شناختی دارد و هم احساس خاصی را به مخاطب القا می‌کند. مراسم جام جهانی کوچک نیز چنین احساس قوی را در مخاطبان ایجاد می‌کرد.
 مدیر روابط عمومی دانشگاه یکی از وظایف کمیته مدیریت شهرت و تصویر را پیوند تمامی نمادهای دانشگاه برای ایجاد احساس خوشایند در مخاطبان دانست و گفت: مسئولیت این کمیته ایجاد احساس امید در افراد است. مشکلات ما ناشی از غفلت‌های ماست. در این بین ممکن با نقدهایی هم مواجه شویم اما هر نقد را باید هدیه‌ای بدانیم که سبب می‌شود از غفلت‌هایمان آگاه شویم.
دکتر ترابی معرفی بهتر عملکرد واحدها و بیان مزیت‌ها، بیان خدمات شهیر، خلق تصویر ذهنی مناسب و همدلی و همراهی را از شاخص‌های درخشش مدیریت تصویر و شهرت دانست و گفت: هریک از واحدهای دانشگاه مزیت‌های خاص خود را دارند که می‌تواند معرفی و موردتوجه قرار گیرد. واحدها می‌توانند وجه تمایز خود در بخش‌های مختلف را معرفی و به نمایش بگذارند. درخشش، شاخصی برای معرفی بهترین خدمت و عملکردی است که در آن از حد تکلیف و وظیفه فراتر رفته و منجر به برون داد ویژه‌ای شده است.
سپس مرضیه رشیدی مسئول روابط عمومی پژوهشکده علوم دندان‌پزشکی، الگوهای مربوط به فرم و شکل محتوا را تشریح کرد و هریک از اعضا پیشنهادهای خود را در این خصوص بیان کردند.

سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب