• تاریخ انتشار : 1402/11/10 - 15:19
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 580
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست هم اندیشی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاران این حوزه

دکتر ترابی: لازمه فعالیت در حوزه روابط عمومی و تولید محتوای اثرگذار، پویایی، یادگیری مستمر و احساس تعلق خاطر به کار است

در نشست هم اندیشی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاران این حوزه گفت: لازمه فعالیت در حوزه روابط عمومی و تولید محتوای اثرگذار، پویایی، یادگیری مستمر و احساس تعلق خاطر به کار است.

00:00
00:00
دانلود

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست هم اندیشی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارکنان این حوزه، مصوبات پیشین پیگیری و در زمینه افزایش کاربران فضای مجازی و نحوه تولید مقاله از فعالیت های خلاقانه روابط عمومی، بحث و تبادل نظر شد.
در نشست 9 بهمن 1402، دکتر ماشاءاله ترابی با اشاره به رسالت سینا رسانه به عنوان یک رسانه علمی گفت: افراد فعال در این رسانه باید با روند تدوین مقاله علمی و تاثیر آن در گسترش دانش آشنا شوند.
دکتر ترابی بر مطالعه مقالات علمی دانشگاه های پیشرفته جهان تاکید کرد و گفت: روابط عمومی دانشگاه مدل 7 مرحله ای برندآفرینی را با مطالعه الگوی دانشگاه های پیشرفته جهان و متناسب با شرایط دانشگاه علوم پزشکی تهران تدوین کرد و براساس این 7 مرحله اقدامات گسترده ای انجام و نتیجه آن در سینا رسانه منتشر شده است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه،  با تاکید بر ارایه راهکار مناسب برای افزایش مخاطبان فضای مجازی گفت: چگونگی افزایش کاربران فضای مجازی سوالی است که باید برای آن فکر کرد و پیشنهاد ارایه داد. به این منظور جلسه ای را با رابطین روابط عمومی دانشکده ها، بیمارستان و مراکز تحقیقاتی و شبکه های بهداشت خواهیم داشت تا از ظرفیت مراکز استفاده کنیم.
دکتر ترابی ماهیت فعالیت روابط عمومی را در کار گروهی دانست و گفت: هر محتوایی که تولید می شود امضای همکاران روابط عمومی در آن ثبت شده است بنابراین باید اثری که تولید می شود با ارزش باشد و این نیازمند سطح متفاوتی از همکاری است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه، با اشاره به عوامل تاثیرگذار در تولید آثار فاخر گفت: تا زمانی که نسبت به کار خود احساس عاطفی برقرار نکنید نمی توانید محتوای اثرگذاری تولید کنید. بنابراین لازمه فعالیت در حوزه روابط عمومی و تولید محتوای اثرگذار، در پویایی، یادگیری مستمر و احساس تعلق خاطر به کار است.
دکتر ترابی در پایان سخنان خود بر افزایش ظرفیت های موجود در انتشار محتوای رسانه ای تاکید کرد و گفت: برای بهتر دیده شدن فعالیت های رسانه ای مطالعه کنید و پیشنهاد ارایه دهید.

  • کد خبر : 258098
سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی