• تاریخ انتشار : 1402/05/31 - 14:59
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 341
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست صمیمانه مدیر بیمارستان روزبه دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارکنان خدمات؛ تأکید بر تلاش، حقوق گیرندگان خدمت و انگیزه و حس خوب کارکنان در محیط کاری و خانواده

یوسف مسعودیان، مدیر بیمارستان روزبه در یک نشست صمیمانه با کارکنان خدمات، بر قدردانی از زحمات شبانه روزی کارکنان و روحیه کار گروهی تأکید کرد.

نشست صمیمانه مدیر بیمارستان روزبه دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارکنان خدمات؛ تأکید بر تلاش، حقوق گیرندگان خدمت و انگیزه و حس خوب

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان روزبه، ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ نشستی با کارکنان خدمات برگزار شد. یوسف مسعودیان با ابراز نقش و ارزش نیروهای انسانی به عنوان سرمایه‌های اصلی سازمان، از زحمات و تلاش‌های صادقانه و متعهدانه کارکنان تقدیر کرد. همچنین به اهمیت ارتباطات مؤثر و آموزش‌های مستمر در محیط کاری در جهت تکریم ارباب رجوع اشاره کرد.

در گفتگوی خود، مدیر بیمارستان اظهار داشت: اهمیت به مشکلات و سختی کار کارکنان خدمات از اولویت‌های وی است. آرامش، انگیزه و روحیه کار گروهی و مشارکت همه کارکنان در ارتقای عملکرد سازمان مهم است و زحماتشان درخشان است. او افزود در طی یکسال و نیم اخیر عملکرد کارکنان خدمات بسیار مطلوب بوده که در اکثر مواقع توسط مراجعین مورد تشویق قرار گرفته و شکایتی از کارکنان خدمات در واحد شکایات ثبت نشده است که این نشان از تلاش، حسن نیت، تعهد و مسئولیت‌پذیری کارکنان در انجام وظایفشان است.

مدیر به کارکنان تأکید کرد که با همدیگر همکاری، همدلی و همفکری داشته باشند و در فعالیت‌های سازمان مثل همیشه مشارکت فعال داشته باشند. همکاران خدمات نیز پیشنهادهای خود را مطرح و از برگزاری این نشست تشکر کردند.

در پایان، تجلیل از کارکنان خدمات با اهدای لوح تقدیر و هدایایی انجام شد. همچنین از زحمات سی ساله بخشی از کارکنان خدمات که به افتخار بازنشستگی نائل شدند قدردانی شد.

  • گروه خبری : بیمارستان روزبه
  • کد خبر : 243591
المیرا کریمی
تهیه کننده:

المیرا کریمی

تصاویر

نشست صمیمانه مدیر بیمارستان روزبه دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارکنان خدمات؛ تأکید بر تلاش، حقوق گیرندگان خدمت و انگیزه و حس خوب نشست صمیمانه مدیر بیمارستان روزبه دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارکنان خدمات؛ تأکید بر تلاش، حقوق گیرندگان خدمت و انگیزه و حس خوب نشست صمیمانه مدیر بیمارستان روزبه دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارکنان خدمات؛ تأکید بر تلاش، حقوق گیرندگان خدمت و انگیزه و حس خوب نشست صمیمانه مدیر بیمارستان روزبه دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارکنان خدمات؛ تأکید بر تلاش، حقوق گیرندگان خدمت و انگیزه و حس خوب نشست صمیمانه مدیر بیمارستان روزبه دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارکنان خدمات؛ تأکید بر تلاش، حقوق گیرندگان خدمت و انگیزه و حس خوب نشست صمیمانه مدیر بیمارستان روزبه دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارکنان خدمات؛ تأکید بر تلاش، حقوق گیرندگان خدمت و انگیزه و حس خوب نشست صمیمانه مدیر بیمارستان روزبه دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارکنان خدمات؛ تأکید بر تلاش، حقوق گیرندگان خدمت و انگیزه و حس خوب نشست صمیمانه مدیر بیمارستان روزبه دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارکنان خدمات؛ تأکید بر تلاش، حقوق گیرندگان خدمت و انگیزه و حس خوب نشست صمیمانه مدیر بیمارستان روزبه دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارکنان خدمات؛ تأکید بر تلاش، حقوق گیرندگان خدمت و انگیزه و حس خوب نشست صمیمانه مدیر بیمارستان روزبه دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارکنان خدمات؛ تأکید بر تلاش، حقوق گیرندگان خدمت و انگیزه و حس خوب نشست صمیمانه مدیر بیمارستان روزبه دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارکنان خدمات؛ تأکید بر تلاش، حقوق گیرندگان خدمت و انگیزه و حس خوب نشست صمیمانه مدیر بیمارستان روزبه دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارکنان خدمات؛ تأکید بر تلاش، حقوق گیرندگان خدمت و انگیزه و حس خوب نشست صمیمانه مدیر بیمارستان روزبه دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارکنان خدمات؛ تأکید بر تلاش، حقوق گیرندگان خدمت و انگیزه و حس خوب نشست صمیمانه مدیر بیمارستان روزبه دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارکنان خدمات؛ تأکید بر تلاش، حقوق گیرندگان خدمت و انگیزه و حس خوب نشست صمیمانه مدیر بیمارستان روزبه دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارکنان خدمات؛ تأکید بر تلاش، حقوق گیرندگان خدمت و انگیزه و حس خوب نشست صمیمانه مدیر بیمارستان روزبه دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارکنان خدمات؛ تأکید بر تلاش، حقوق گیرندگان خدمت و انگیزه و حس خوب نشست صمیمانه مدیر بیمارستان روزبه دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارکنان خدمات؛ تأکید بر تلاش، حقوق گیرندگان خدمت و انگیزه و حس خوب نشست صمیمانه مدیر بیمارستان روزبه دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارکنان خدمات؛ تأکید بر تلاش، حقوق گیرندگان خدمت و انگیزه و حس خوب

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *