5 مورد یافت شد

دکتر ناطقی: در مجموعه روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شاهد تحول هستیم

https://pr.tums.ac.ir/آرشیو-همه-اخبار/دکتر-ناطقی:-در-مجموعه-روابط‌عمومی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-شاهد-تحول-هستیم

اتاق روزنامه نگاری برند پرداختند. در پایان نشست مسئولان روابط‌عمومی معاونت های غذا و دارو، درمان، بیمارستان و شبکه‌های بهداشت و درمان ری، اسلامشهر و مرکز بهداشت جنوب تهران نظرات و پیشنهادهای خود را مطرح کردند. توضیح اینکه ازکلینیک خواب...

سومین جلسه اتاق روزنامه نگاری برند به میزبانی بیمارستان بهارلو برگزار شد

https://pr.tums.ac.ir/image/سومین-جلسه-اتاق-روزنامه-نگاری-برند-به-میزبانی-بیمارستان-بهارلو-برگزار-شد

اتاق روزنامه نگاری برند به میزبانی بیمارستان بهارلو برگزار شد سومین جلسه اتاق روزنامه نگاری برند به میزبانی بیمارستان بهارلو برگزار شد 1400/06/02 - 15:26 - تعداد بازدید: سومین جلسه اتاق روزنامه نگاری برند روز سه شنبه 2 شهریور 1400...

دکتر ترابی: واحدهای تابعه باید ظرفیت‌های همدیگر را به‌خوبی بشناسند و از آن بهینه استفاده کنند

https://pr.tums.ac.ir/آرشیو-همه-اخبار/دکتر-ترابی:-واحدهای-تابعه-باید-ظرفیت‌های-همدیگر-را-به‌خوبی-بشناسند-و-از-آن-بهینه-استفاده-کنند

دکتر ترابی: واحدهای تابعه باید ظرفیت‌های همدیگر را به‌خوبی بشناسند و از آن بهینه استفاده کنند دومین جلسه روزنامه‌نگاری برند در حوزه بهداشت، درمان و غذا و دارو دکتر ترابی: واحدهای تابعه باید ظرفیت‌های همدیگر را به‌خوبی بشناسند و از آن بهینه استفاده کنند در...

دکتر ترابی: اگر روابط عمومی مبتنی بر علم عمل نکند پیشرفت نمی‌کند

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/-دکتر-ترابی:-اگر-روابط-عمومی-مبتنی-بر-علم-عمل-نکند-پیشرفت-نمی‌کند

دکتر ترابی: اگر روابط عمومی مبتنی بر علم عمل نکند پیشرفت نمی‌کند نخستین جلسه اتاق روزنامه‌نگاری برند در حوزه «بهداشت، درمان و غذا و دارو» دکتر ترابی: اگر روابط عمومی مبتنی بر علم عمل نکند پیشرفت نمی‌کند اتاق روزنامه‌نگاری برند در راستای «پاسخی به نیاز...

دکتر ترابی: کتاب سپید واحدهای دانشگاه، منعکس کننده ویژگی های یک محصول یا اسناد فنی یک سرویس برجسته است

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-اینفوگرافیک/دکتر-ترابی:-کتاب-سپید-واحدهای-دانشگاه،-منعکس-کننده-ویژگی-های-یک-محصول-یا-اسناد-فنی-یک-سرویس-برجسته-است

اتاق روزنامه نگاری برند در حوزه آموزش، دانشجویی و بین الملل دکتر ترابی: کتاب سپید واحدهای دانشگاه، منعکس کننده ویژگی های یک محصول یا اسناد فنی یک سرویس برجسته است در دومین نشست اتاق روزنامه نگاری برند که به منظور همفکری و هم افزایی در حوزه های آموزش،...