23 مورد یافت شد

دکتر ترابی: در برند آفرینی اشتیاق به همکاری و ارتباط سازنده شرایط کاری را لذت‌بخش می‌کند و ناملایمات کار موجب بالا رفتن عیار افراد می‌شود

https://pr.tums.ac.ir/آرشیو-همه-اخبار/دکتر-ترابی:-در-برند-آفرینی-اشتیاق-به-همکاری-و-ارتباط-سازنده-شرایط-کاری-را-لذت‌بخش-می‌کند-و-ناملایمات-کار-موجب-بالا-رفتن-عیار-افراد-می‌شود

دکتر ترابی: در برند آفرینی اشتیاق به همکاری و ارتباط سازنده شرایط کاری را لذت‌بخش می‌کند و ناملایمات کار موجب بالا رفتن عیار افراد می‌شود چهل و پنجمین جلسه خوش‌نامی دکتر ترابی: در برند آفرینی اشتیاق به همکاری و ارتباط سازنده شرایط کاری را لذت‌بخش می‌کند و...

دکتر ترابی: تحلیل درست و توجه به زیبایی ها موجب ایجاد وفاداری و اشتیاق می شود

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/دکتر-ترابی:-تحلیل-درست-و-توجه-به-زیبایی-ها-موجب-ایجاد-وفاداری-و-اشتیاق-می-شود-

دکتر ترابی: تحلیل درست و توجه به زیبایی ها موجب ایجاد وفاداری و اشتیاق می شود دکتر ترابی: تحلیل درست و توجه به زیبایی ها موجب ایجاد وفاداری و اشتیاق می شود در سی و نهمین جلسه خوش نامی دانشگاه، بر خود آگاهی و تغذیه مداوم جسمی و فکری تاکید شد و هدف و مقصود...

دکتر ترابی: تحلیل درست، در گرو شناخت درست است آگاهی و شناخت، موجب هوشیاری و ایجاد وفاداری در مخاطب می شود

https://pr.tums.ac.ir/ستاد-مرکزی-روابط-عمومی/دکتر-ترابی:-تحلیل-درست،-در-گرو-شناخت-درست-است-آگاهی-و-شناخت،-موجب-هوشیاری-و-ایجاد-وفاداری-در-مخاطب-می-شود

برندسازی دانشگاه گفت: اگر تلاش کنیم کار بعدی ما از قبلی بهتر باشد این یک رقابت فعال و پویای بی انتهاست. 99/05/28 - 18:38 لیست اخبار 0 نظر برای این مقاله وجود دارد نظر دهید متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید: * ارسال نظر ارسال به دوستان متن درون تصویر...

جلسه کمیته اثربخشی و سرآمدی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-نگارخانه/----جلسه-کمیته-اثربخشی-و-سرآمدی-برندسازی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران

برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران جلسه کمیته اثربخشی و سرآمدی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران 1399/10/22 - 15:04 - تعداد بازدید: جلسه کمیته اثربخشی و سرآمدی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران روز دوشنبه 22 دی 99 با حضور دکتر...

ضرورت توسعه مدل های پویای وحدت آفرینی و تیم سازی در برند را احسا

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/دکتر-ترابی:-باید-ضرورت-توسعه-مدل-های-پویای-وحدت-آفرینی-و-تیم-سازی-در-برند-را-احساس-و-برای-آن-برنامه-ریزی-کنیم

برندسازی دانشگاه دکتر ترابی: برندهای موفق، برندهای پرمحبت هستند مدیر روابط عمومی دانشگاه در بیست و دومین جلسه خوش‌نامی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ما باید بتوانیم در برندینگ از مهارت‌ها و تخصص‌های مختلف استفاده کنیم تا بتوانیم یک برندآفرینی را در ابعاد...

جلسه کمیته اثربخشی و سرآمدی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-اینفوگرافیک/--جلسه-کمیته-اثربخشی-و-سرآمدی-برندسازی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران

برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران جلسه کمیته اثربخشی و سرآمدی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران 1399/09/10 - 14:26 - تعداد بازدید: جلسه کمیته اثربخشی و سرآمدی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران روز دوشنبه 10 آذر 99 با حضور دکتر...

دکتر ترابی: چالش ها، نیروهای جلوبرنده سازمان هستند؛ در برندسازی نباید چالش گریزی داشته باشیم

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-چالش-ها،-نیروهای-جلوبرنده-سازمان-هستند؛-در-برندسازی-نباید-چالش-گریزی-داشته-باشیم

دکتر ترابی: چالش ها، نیروهای جلوبرنده سازمان هستند؛ در برندسازی نباید چالش گریزی داشته باشیم دکتر ترابی: چالش ها، نیروهای جلوبرنده سازمان هستند؛ در برندسازی نباید چالش گریزی داشته باشیم مدیر روابط عمومی دانشگاه در بیست و ششمین جلسه خوش‌نامی دانشگاه علوم...

جلسه کمیته اثربخشی و سرآمدی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-اینفوگرافیک/-جلسه-کمیته-اثربخشی-و-سرآمدی-برندسازی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران

برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران جلسه کمیته اثربخشی و سرآمدی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران 1399/08/19 - 03:27 - تعداد بازدید: جلسه کمیته اثربخشی و سرآمدی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران روز دوشنبه 19 آبان 99 با حضور دکتر...

دکتر ترابی: در برندسازی بازخوردها بسیار مهم هستند؛ ما باید طالب بازخوردها باشیم

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-در-برندسازی-بازخوردها-بسیار-مهم-هستند؛-ما-باید-طالب-بازخوردها-باشیم

برندسازی دانشگاه دکتر ترابی: علم‌گرایی و عمل‌گرایی باید به‌صورت همزمان وجود داشته باشد مدیر روابط عمومی دانشگاه در بیستمين جلسه خوش‌نامی دانشگاه علوم پزشکی تهران، هفت ویژگی کلیدی برای طراحی و راه اندزی پویش در برندینگ را برشمرد و تاکید کرد: راه اندازی...

بیستمین جلسه برندسازی دانشگاه

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/بیستمین-جلسه-برندسازی-دانشگاه

برندسازی دانشگاه بیستمین جلسه برندسازی دانشگاه 1399/07/15 - 11:54 - تعداد بازدید: بیستمین جلسه برندسازی دانشگاه روز سه شنبه 15 مهر 99 باحضور دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه در سالن شورای طبقه هشتم ستاد مرکزی دانشگاه...