ارتباط مستقیم تصویری رئیس‌جمهور با بیمارستان شریعتی

دکتر روحانی در ارتباط تصویری با بیمارستان شریعتی که از شبکه خبر سیما پخش شد، از فداکاری‌های کادر درمان و تمامی مدافعان سلامت در یک سال گذشته قدردانی کرد.

ارتباط مستقیم تصویری دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور با بیمارستان شریعتی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور، روز دوشنبه دوم فروردین 1400 در ارتباط مستقیم تصویری با بیمارستان شریعتی، سال نو را به کادر درمانی کشور تبریک گفت.
دکتر روحانی دراین‌ارتباط از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان شریعتی و فداکاری‌های مدافعان سلامت در سراسر کشور قدردانی کرد.
دراین‌ارتباط مستقیم تصویری که همزمان از شبکه خبر سیما پخش شد، دکتر شیرزاد نصیری معاون آموزشی بیمارستان شریعتی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این بیمارستان در ایام بحران کرونا در یک سال گذشته، گفت: بیمارستان شریعتی از ابتدا پای‌کار بود و کادر درمان این بیمارستان با تمام توان به این بیماران خدمت کردند.
دکتر نصیری همچنین از شهدای مدافع سلامت بیمارستان شریعتی، مرحوم دکتر غلامحسین نادری، و فرحناز حسنی آذر، پرستار این بیمارستان، یاد کرد و گفت: بیمارستان شریعتی در طی سال گذشته همچنان ارائه خدمات به بیماران عادی را نیز متوقف نکرد. 
هنگام این ارتباط دکتر فرشاد علامه معاون درمان دانشگاه، دکتر دلاوری معاون بهداشت دانشگاه، تعدادی از سوپروایزران و سرپرستاران بخش‌های بالینی بیمارستان حضور داشتند.
این ارتباط به‌صورت برخط از تالار شهید پیروان بیمارستان شریعتی با دفتر ریاست جمهوری برقرار شد.
 
 
 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب