برگزاری اولین جلسه ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه در سال جاری

نخستین جلسه ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال جاری با حضور دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این جلسه ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه، 5 اردیبهشت 1403 در سالن شورای معاونت با حضور رئیس ستاد دکتر مهدی ابراهیمی و دبیر ستاد دکتر افضل شمسی مدیر امور فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.
در این جلسه دکتر خورشید وسکویی و شیرین امیدیان از پیشکسوتان اردوهای جهادی دانشگاه، مهدی اعمالی و محمدعلی محتشم از فعالان جهادی دانشگاه حضور داشتند، و همچنین محمد جباری نماینده گروه جهادی رهاورد انقلاب اسلامی برای ارتباط گیری و همکاری مشترک با گروه های جهادی دانشگاه در این جلسه حضور یافت.
دکتر ابراهیمی رئیس ستاد فعالیت های جهادی ضمن خوش آمدگویی، بر همکاری و هم افزایی همه خیرین، و فعالان کارهای جهادی و داوطبانه در جهت خدمت به مردم تاکید کرد.
در ادامه جباری در مورد «گروه جهادی رهاورد انقلاب اسلامی» توضیحاتی ارائه و خواستار کمک و مشارکت دانشگاه با این گروه جهت ارائه خدمات درمانی به نیازمندان شد و اعضای جلسه ضمن بیان تجربیات و نظرات خود در مورد راهکارهای مشارکت و همکاری با این گروه جهادی پیشنهاداتی را مطرح کردند که مورد استقبال نیز قرار گرفت.
سپس اعضا در مورد هم افزایی و مشارکت گروه های جهادی دانشگاه، همکاری با نهاد ها و گروه های خارج از دانشگاه، ایجاد یک قرارگاه مشترک و سعی در ایجاد و راه اندازی مراکز، درمانگاه های ثابت در مناطق مختلف و استفاده از امکانات شرکت شهر سالم شهرداری تهران، کمیته امداد و ... بحث و تبادل نظر شد.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر

تنظیمات قالب