• تاریخ انتشار : 1402/02/20 - 06:47
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 332
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انجام پنج عمل خاص در کت لب مرکز قلب تهران در یک روز

چهار پروسیجر TAVI و یک عمل Valve in Valve در یک روز در بخش کت لب مرکز قلب توسط تیم متخصص داخلی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز قلب تهران، در روز هفدهم اردیبهشت ۱۴۰۲، انجام پنج عمل پروسیجر خاص در بخش کت لب مرکز قلب تهران توسط تیم متبحر و متخصصان داخلی این مرکز انجام شد.
دکتر  یاسر جناب، متخصص قلب و عروق و فوق‌ تخصص اینترونشنال عنوان سرپرست این تیم در مصاحبه کوتاهی برای انجام این عمل خاص چنین گفت: بحمدالله موفق شدیم ظرف مدت یک روز پنج پروسیجر مهم را در بخش کت لب بیمارستان انجام دهیم و این موفقیت بزرگی برای مرکز قلب و بیماران بوده، چون بدون عمل جراحی باز و با هوشیاری کامل بیماران، یک مورد عمل Valve in Valve (دریچه مصنوعی داخل دریچه مصنوعی) و چهار مورد عمل TAVI (تعویض دریچه قلب بدون نیاز به عمل باز قلب)با موفقیت انجام شد.
وی گفت: اینجانب به همراه تیم فوق تخصصی داخلی، دکتر مجتبی سالاری فر، دکتر محمدعلی دوستی و همکاران اکوکاردیوگرافی دکتر آرزو ظروف میان و دکتر  رضا محسنی بدل آبادی  و همکاران بخش کت لب به انجام رسید.
دکتر جناب ادامه داد: بیماران انتخاب شده برای این اعمال از سن ۶۵ تا ۹۳ سال بودند و دریچه‌های مورد استفاده از سایز‌های بسیار کوچک ۲۰ تا سایز بسیار بزرگ ۳۰.۵ بوده است.
این فوق تخصص قلب و عروق در انتها از خاص و بسیار پیچیده بودن این پروسیجرها نام برد و از تمامی همکاران دست اندرکار برای این موفقیت قدردانی کرد.
  • گروه خبری : مرکز قلب تهران
  • کد خبر : 234199
سید محسن  اسماعیلی
تهیه کننده:

سید محسن اسماعیلی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب