برگزاری نشست رئیس بیمارستان سینا با گروه داخلی مغز و اعصاب این مرکز

دکتر طالب پور هدف از برگزاری این جلسات را برداشتن گام های مستحکم برای رفع مشکلات دانست.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی بیمارستان سینا، نشست دکتر محمد طالب پور، رئیس بیمارستان سینا با گروه داخلی مغز و اعصاب این مرکز،  چهارشنبه 27 تیرماه سال 97 با حضور مهندس هادی مخبر، مشاور رئیس بیمارستان در سالن شورای ریاست برگزار شد.

دکتر طالب پور، ضمن قدردانی از حضور استادان در این نشست، هدف از این جلسه ها را آشنایی با نیاز های واقعگرایانه گروه های مختلف عنوان کرد تا با بررسی ها و ارزیابی ها بتوان در راستای بر طرف کردن تدریجی آنها گام های مستحکمی برداشت.
دکتر منصوره تقاء، رئیس بخش داخلی مغز و اعصاب بیمارستان، با بیان اینکه فرصتی که برای استفاده از نظرات و ایده های استادان ایجاد شده است بسیار مغتنم و با ارزش است، خواستار تامین دستگاه های EMG ، EEG و سونوگرافی پورتابل برای بیمارانی که قابل جا به جایی نیستند شد و همچنین پیشنهاد ایجاد واحد LP سرپایی در بخش اورژانس را مطرح کرد.
دکتر محمدرضا قینی؛ متخصص داخلی مغز و اعصاب این مرکز ، ضمن قدردانی از برگزاری این جلسه و جمع آوری نظرات استادان، گفت: بیمارستان سینا یکی از مراکز درمانی است که در سطح شهر به ارائه خدمات به بیماران سکته مغزی می پردازد و یکی از مشکلات عمده در این زمینه، فاصله مکانی زیاد واحد سی تی اسکن با اورژانس است زیرا عملا سبب اتلاف وقت برای رسیدگی هرچه بیشتر به این نوع بیماران می شود.
ایشان همچنین با اشاره به نیاز بیمارستان به یک واحد سکته مغزی استاندارد و مجهز به نیروی انسانی مطابق برنامه های وزارتخانه، خواستار مساعدت در این زمینه شد.
دکتر عبدالرضا ناصر مقدسی، متخصص داخلی مغز و اعصاب این مرکز؛ ضمن قدردانی از فرصت به وجود آمده، خواستار برگزاری مرتب این جلسه ها شد و با بیان اینکه بیمارستان سینا به عنوان یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی به بیماران ام اس شناخته شده است و این امر سبب افزایش تعداد بیماران و کمبود تخت می شود پیشنهاد راه اندازی بخش دی کلینیک را مطرح کرد.
دکتر علی اصغر اخوت، متخصص داخلی مغز و اعصاب بیمارستان؛ نیز خواستار ارتقاء سیستم کمک آموزشی کلاس درس بخش نورولوژی و همچنین تجهیز و تامین الکترودهای دستگاه EMG شد.
دکتر ساناز احمدی، متخصص داخلی مغز و اعصاب این مرکز؛ کمبود امکانات، نیروی انسانی و فضای فیزیکی را برای بخش LTM مطرح کرد و با توجه به سختی کار در این بخش خواستار تسهیلات ویژه برای نیروی پرستاری این واحد شد.
 خبر و عکس: رضا آسیابی

رضا  آسیابی
تهیه کننده:

رضا آسیابی

تنظیمات قالب