افتخار آفرینی دانشجوی ورزشکار دانشگاه در مسابقات بین المللی کشور مالزی

پیام تبریک مدیر تربیت بدنی به معاون دانشجویی دانشگاه و رئیس دانشکده پیراپزشکی

دکتر ابراهیم خادم مدير تربیت‌بدنی دانشگاه با ارسال پیام های جداگانه، افتخار آفرینی بیژن پایدار دانشجوی کاراته کای دانشگاه علوم پزشكي تهران را در مسابقات بین المللی کشور مالزی، به معاون دانشجویی دانشگاه و رئیس دانشکده پیراپزشکی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومي مديريت تربیت‌بدنی دانشگاه، به دنبال افتخار آفرینی بیژن پایدار دانشجوی رشته اتاق عمل دانشگاه علوم پزشكي تهران در مسابقات آزاد کاراته جام میلو که در شهر کوالالامپور کشور مالزی برگزار شد، دکتر ابراهیم خادم مدیر تربیت بدنی دانشگاه با ارسال پیام های تبریک جداگانه، کسب این افتخارات ورزشی را به دکتر مصطفی محقق معاون دانشجویی دانشگاه و دکتر رضا صفدری رئیس دانشکده پیراپزشکی تبریک و تهینت گفت.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه در این پیام ها اظهار امیدواری نموده است با استمرار حمایت ها و همکاری های مدیران دانشگاه در بخش های مختلف، رشد و بالندگی فعالیت های ورزشی دانشجویی در سطوح دانشگاهی و فرا دانشگاهی، بیش از پیش ادامه یابد.
لازم به ذکر است بیژن پایدار دانشجوی رشته اتاق عمل دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در مسابقات کاراته آزاد جام میلو کشور مالزی به عنوان نائب قهرمانی و کسب مدال نقره کومیته انفرادی و مدال برنز کاتای انفرادی بزرگسالان در وزن 84- کیلوگرم دست یافت. این مسابقات، با حضور 18 تیم از 12 کشور در تاریخ 28 و 29 می در شهر کوالالامپور کشور مالزی برگزار گردید.
این گزارش در ادامه حاکی است دانشجوی کاراته کای دانشگاه علوم پزشکی تهران در اولین روز این رقابت ها در رشته کاتا، پس از شکست 5 بر صفر حریفانی از کشورهای مالزی، کره، اندونزی و فیلیپین، در دور نیمه نهایی در برابر حریف مالزیایی خود (ازکشور میزبان)، با امتیاز سه بر دو نتیجه را واگذار نمود و به مدال برنز این رقابتها دست یافت.
عضو تیم کاراته اعزامی کشورمان همچنین برای رقابت در بخش کومیته (مبارزه) در وزن منهای 84 کیلوگرم به میدان رفت و با شکست حریفان خود از کشور های سوریه، سنگاپور، اندونزی و مالزی، به فینال این رقابت ها راه یافت و پس از مبارزه ای حساس و پایاپای در مرحله نهایی در مقابل محمد بابایی حریف هموطن خود، مبارزه را با نتیجه شش بر پنج واگذار و به عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره این مسابقات دست یافت.
گفتنی است بیژن پایدار دانشجوی ورزشکار دانشگاه علوم پزشکی تهران هم اکنون جهت اعزام به مسابقات دانشجویان جهان در کشور پرتغال و همچنین مسابقات جهانی کاراته در کشور اتریش، به تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران و تیم ملی دانشجویان دعوت گردیده و از تاریخ 19 خرداد ماه در کنار دیگر اعضای تیم ملی و دعوت شدگان به اردو، تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران آغاز نموده است.
لازم به ذکر است بیژن پایدار دانشجوی کاراته کای دانشگاه علوم پزشكي تهران با استفاده از حمایت مالی صورت گرفته از سوی دانشگاه در قالب گرنت اهدایی دومین جشنواره دانشجویی ابن سینا در بخش ورزشی که با مساعدت معاون محترم دانشجویی دانشگاه و پیگیری دبیرخانه جشنواره مذکور تحقق یافت، در مسابقات کاراته آزاد جام میلو در کشور مالزی شرکت نموده و موفق به کسب افتخارات مذکور جهت دانشگاه علوم پزشکی تهران و تیم اعزامی کاراته جمهوری اسلامی ایران گردیده است./ق

خبر: آزاده صبح خیز

تهیه کننده:

تنظیمات قالب