در آزمایشگاه معاونت غذا و دارو

کارگاه آموزشی ممیزی داخلی بر اساس استاندارد ISO/IEC 17025 برگزار شد

به‌منظور آمادگی برای استقرار سیستم ایزو ISO/IEC17025 در آزمایشگاه معاونت غذا و دارو، کارگاه آموزشی ممیزی داخلی بر اساس استاندارد ISO/IEC 17025 برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دوره آموزشی دوروزه آشنایی با استاندارد ISO/IEC 17025 روز شنبه 25 دی ماه 95 در محل این آزمایشگاه آغاز به کار کرد و تمامی کارشناسان این آزمایشگاه و همچنین تعدادی از کارشناسان مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، در این دوره شرکت کردند.
شرکت‌کنندگان در این دوره با تشریح الزامات مدیریتی استاندارد ISO/IEC 17025، تشریح الزامات فنی استاندارد ISO/IEC 17025، انواع ممیز، طرح‌ریزی ممیزی (محتویات برنامه ممیزی، ملاحظات مربوط به برنامه‌ریزی ممیزی) ممیزی عمودی و افقی، تکنیک‌ها و فنون ممیزی (سؤالات مناسب، جمع‌آوری اثربخش اطلاعات در فرایند ممیزی)، ویژگی‌های ممیزان (خصوصیات اخلاقی و حرفه‌ای ممیزان)، گزارش دهی ممیزی (محتویات برگه‌های گزارش دهی و عدم انطباق و گزارش ممیزی) آشنا شدند.
توضیح اینکه این جلسه با حضور دکتر امینی مدیر آزمایشگاه مواد غذایی آرایشی و بهداشتی، مهندس دهند مدرس دوره، تمامی کارشناسان آزمایشگاه و جمعی از کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی برگزار شد.

 

خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر

تنظیمات قالب