با محوریت برنامه های هفته سلامت

کارگروه آموزش سلامت بیمارستان فارابی برگزار شد

اعضای این کارگروه در مورد برنامه های قابل اجرا در هفته سلامت بحث و تصمیم گیری کردند.

گالری عکس
در آستانه فرا رسیدن هفته سلامت (1 تا 8 اردیبهشت) و به منظور برنامه ریزی و هماهنگی اجرای برنامه های این هفته، کارگروه آموزش سلامت بیمارستان فارابی، روز شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ در دفتر مدیریت با حضور دکتر صنعتکار، قائم مقام بیمارستان تشکیل شد.
ابتدا چاوشی، سوپروایزر آموزش سلامت بیمارستان و دیبر کمیته توضیحاتی در مورد زمان برگزاری هفته سلامت، شعار سال و برنامه های پیشنهادی وزارت بهداشت و دانشگاه ارائه کرد. سپس اعضای کمیته با توجه به مصادف شدن این مناسبت با برگزاری سمینار سالیانه فارابی در مورد برنامه های قابل اجرا در این هفته بحث و تصمیم گیری کردند.
برپایی پایگاه سلامت و غربالگری پر فشاری خون و دیابت و ارائه مشاوره تغذیه، ارائه مشاوره توسط کارشناس ارشد مشاوره بیمارستان در پایگاه فوق، برگزاری کلاس های آموزشی با موضوع تکنیک های شاد زیستن و پیشگیری از افسردگی برای مراجعین، برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع زندگی پر نشاط با مشارکت کارشناسان دفتر امور بانوان دانشگاه، برگزاری مسابقه ورزشی، برگزاری برنامه های ورزشی و تفریحی در سمینار فارابی، برپایی پیاده روی همگانی  استقبال از سلامتی  با حضور شرکت کنندگان در سمینار پرستاری چشم در محل هتل المپیک، مذاکره با شهرداری منطقه ۱۱ برای ایجاد جاده سلامتی و نصب دستگاه های ورزشی برای مراجعین و کارکنان در محوطه بیمارستان، درج شعار های هفته سلامت در سربرگ نامه های اداری طی هفته سلامت، بارگذاری مجله الکترونیکی در سایت بیمارستان با موضوع هفته سلامت سال ۱۳۹۶، چاپ و نصب پوستر و بنر، ارسال  مطالب آموزشی و پیام های مرتبط با موضوع هفته سلامت از طریق پیامک، کانال خبری بیمارستان و اتوماسیون اداری، پخش کلیپ های آموزشی مرتبط در بخش ها برای مراجعین و همراهان از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای بزرگداشت این مناسبت است.
در ادامه این کارگروه، موضوع ایجاد تسهیلات ورزشی مطرح شد. برگزاری ساعت ورزش در دو نوبت کاری صبح و عصر، تغییر محل سالن ورزشی و تجهیز آن، اتخاذ راهکار های اجرایی تشویق کارکنان برای حضور در برنامه های ورزشی از جمله مطالب طرح شده در این خصوص بود. همچنین در این جلسه در مورد تعیین و ابلاغ شرح وظایف مسئولین کارگروه سلامت بخش ها تبادل نظر شد و  مصوبات قبلی پیگیری شد.
خبر و عکس: امیدوار

معصومه  عزيزي
تهیه کننده:

معصومه عزيزي

تنظیمات قالب