به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت بدنی

کوه گشت یک روزه تفریحی، ورزشی برای دانشجویان دختر دانشگاه برگزار شد

به همت مديريت تربیت‌بدنی دانشگاه، کوه گشت یک‌روزه به مقصد جاده چالوس برای دانشجویان دختر دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي مدیریت تربیت‌بدنی، به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت بدنی و با پیگیری های به عمل آمده از سوی اداره گسترش ورزشهای همگانی مدیریت تربیت بدنی دانشگاه، کوه گشت یک‌روزه به مقصد جاده چالوس (منطقه شهرستانک) بطور اختصاصی جهت دانشجویان دختر دانشگاه برگزار شد.
در اين برنامه تفريحي، ورزشی كه با حضور پر شور و نشاط قریب به یکصد نفر از دانشجویان دختر دانشگاه در قالب تور یک‌روزه در روز جمعه 30 مهر ماه تنظیم ‌شده بود، شرکت‌کنندگان رأس ساعت 6:45 صبح از مقابل درب مجتمع کوی دانشگاه (خوابگاه دختران) حرکت کرده و یک روز پاییزی خود را دور از آلودگی و هياهوي شهر در منطقه زیبای شهرستانک واقع در جاده چالوس سپري کردند. ضمناً از دانشجویان دختر شرکت‌ کننده در این گل گشت یک‌روزه، به ‌صرف ميان وعده پذيرايي شد.
از جمله نکات قابل توجه در برگزاری این تور تفریحی، ورزشی، حضور داوطلبانه دانشجویان دختر دانشگاه در طرح جمع آوری زباله و پاکسازی محیط زیست و طبیعت این منطقه بود که زیبایی برگزاری این کوه گشت دانشجویی را دو چندان کرده بود.
لازم به ذكر است پيرو برنامه‌ریزی‌های بعمل‌آمده در اداره گسترش ورزشهای همگاني مديريت تربیت‌بدنی دانشگاه، ویژه برنامه‌های تفریحی، ورزشی كوه گشت یک‌روزه، طی ماههای آينده نیز به طور مستمر و به تفکیک جهت دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه برگزار خواهد شد که اطلاعات مربوطه در این زمینه متعاقباً اعلام خواهد شد.
خبر: آزاده صبح خیز

تهیه کننده:

2 نظر برای این مقاله وجود دارد

n.sh

n.sh

78/10/11 - 00:00

بسیار عالی بود و واقعا برای ما که شرایط برگشت به خانه و یا مسافرت وجود ندارد مفید بود.ممنونیم از شما

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

برای پرسنل چه زمانی برنامه میزارید؟

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب