گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در مرکز قلب تهران

با تجلیل از کارکنان نمونه واحد امور عمومی، روز کارگر گرامی داشته شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز قلب تهران، روز شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ به مناسبت روز جهانی کارگر، مراسمی با حضور دکترعلی واشقانی فراهانی رئیس مرکز قلب تهران، دکتر علیرضا حاجی قاسمی مدیر، معصومه دلاور سرپرست دفتر پرستاری، حسین اسدی مسئول واحد امور عمومی، سید محسن اسماعیلی مدیر روابط عمومی و کارکنان نمونه این واحد، در سالن آموزش مرکز قلب برگزار شد.
رئیس مرکز قلب ضمن تبریک این روز به حاضرین و تقدیر از زحمات بی شائبه و خدمات شبانه روزی و ارزشمند این عزیزان گفت: به تعبیر کلی همه ما کارگر محسوب می شویم و باید کارمان را به نحومطلوب و شایسته انجام دهیم، چرا که پیامبر مکرّم اسلام فرمودند: خداوند رحمت کند کسی که کارش را بطور درست، صحیح و کامل، و به نحو احسن انجام می دهد.
دکتر فراهانی با پرسش از حاضرین و جویا شدن چگونگی انجام کار آنها درمحل انجام خدمتشان و سوابق هر یک از آنان پیشنهاد، انتقاد و راهکارهای آن را جویا شد.
واحد امور عمومی در مرکز قلب شامل، اطلاعات ،مخابرات آسانسور، آبدارخانه، رختشویخانه، خیاط خانه، چاپ و تکثیر، واحد ورزشی وباغبانی را شامل می شود.
در انتهای مراسم از ۱۴ پرسنل نمونه واحد امور عمومی به وسیله لوح تقدیر و جوایز، توسط ریاست و مسئولین حاضر در جلسه تقدیر به عمل آمد.
 اسامی ۱۴ پرسنل نمونه بدین شرح است:
زینب محمدپور، احمد عبدی، اسدالله ویسی، مجید سلمانیان، رسول نجف پور، حبیب حبیبی، مجید حسین آبادی، اکبر پیرانه، محمد مصدق، حبیب لامعی، اقبال موسوی پناه، هاشم نوعی، لیلا نجفی، پروین علیخانی.

سید محسن  اسماعیلی
تهیه کننده:

سید محسن اسماعیلی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب