برگزاری پنجاه و ششمین جلسه کمیته بحران کووید بیمارستان سینا

جلسه کمیته بحران کمیته بیمارستان سینا، شنبه هر هفته برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان سینا، پنجاه و ششمین جلسه کمیته بحران کووید 19 بیمارستان سینا، شنبه 1 شهریور ماه سال 99 برگزار شد.
در ابتدای نشست دکتر محمد طالب پور، رئیس بیمارستان سینا گفت: فرارسیدن ماه محرم را که ماه رشادت و شجاعت در مقابل ظلم است تسلیت عرض می کنم و در ضمن فرا رسیدن روز پزشک را خدمت تمام عزیزان تبریک عرض می کنم امیدوارم با همان روحیه ای که در راه علم مرارت های زیادی را تحمل کردید با همان روحیه به کار طبابت هم بپردازید اگر چه ناملایمات گاهی کمر شکن و سخت است.
سوریا بابایی، مدیر دفتر پرستاری بیمارستان سینا نیز ضمن تبریک روز پزشک گفت: خدا را شاکر که بیمارستان سینا از  گروه پزشکی بسیار توانمندی برخوردار است و می توانند خدمات شایانی برای تمام بیماران و ملت ایران انجام دهند.
و در ادامه افزود: خوشبختانه روند آمار بیماران مبتلا به کووید در هفته گذشته از سیر نزولی برخوردار بوده و به همان نسبت نیز از میزان فوتی ها و بستری ها هم کاسته شده است. همچنین در هفته گذشته میزان مراجعان درمانگاه تخصصی و میزان اعمال جراحی افزایش یافته است.
بابایی در پایان با توجه به روند افزایشی میزان اعمال جراحی برای بازگشایی یک بخش جراحی اعلام آمادگی کرد.
دکتر علی شکوری راد، رئیس بخش رادیولوژی بیمارستان نیز ضمن تبریک روز پزشک و گرامی داشت ایام محرم، بیان داشت: با توجه به برگزاری کنکور و پیش رو بودن ایام محرم باید از آمادگی لازم بر خوردار باشیم.
دکتر مهران ستوده نیا، متخصص طب اورژنس بیمارستان نیز به بیان آمار بیماران مبتلا به کووید بخش اورژانس پرداخت.
در ادامه جلسه در خصوص پروتکل نحوه تخصیص داروی رمدسیویر به بیماران و بازگشایی بخش جراحی فک و صورت بحث و بررسی انجام شد.
در این نشست، دکتر آذر حدادی، استاد بیماری های عفونی، دکتر مرضیه پازوکی، فوق تخصص ریه و بیماری های تنفسی، دکتر مهدی ابراهیمی، معاون درمان بیمارستان، دکتر اتابک نجفی، رئیس بخش های ای سی یو، دکتر احمد سلیم زاده، رئیس بخش داخلی این مرکز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

کلمات کلیدی
رضا  آسیابی
تهیه کننده:

رضا آسیابی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *