بازدید عضو هیئت‌رئیسه دانشگاه از بیمارستان ضیائیان

معاون غذا و داروی دانشگاه: ضیائیان یک بیمارستان استراتژیک است

دکتر منان حاجی محمودی در بازدید از بیمارستان ضیائیان، درباره احتمال ایجاد موج چهارم کووید 19 به مردم هشدار داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، چهار‌شنبه 11 فروردین 1400، دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و داروی دانشگاه به همراه دکتر محمدرضا قیوم زاده پزشک ستاد هدایت در بازدید از بخش‌های اورژانس، مراقبت‌های ویژه و داروخانه بیمارستان ضیائیان ضمن تبریک سال نو و قدردانی از زحمات همکاران این مرکز با سوپروایزر، پزشک مقیم، کارشناسان داروخانه و تعدادی از بیماران این مرکز دیدار و گفت‌وگو کردند.

دکتر حاجی محمودی هدف بازدیدهای نوروزی هیئت‌رئیسه دانشگاه را بیان تبریک سال نو و خسته نباشید به‌تمامی همکاران در بیمارستان‌های دانشگاهی عنوان کرد و افزود: ضیائیان یک بیمارستان استراتژیک دانشگاه در یک منطقه استراتژیک تهران است که به لحاظ جمعیت بالای تحت پوشش و محدودیت‌های مراکز درمانی در این منطقه باید به همکارانمان در این بیمارستان خداقوت دوچندان بگوییم.

وی همچنین با اشاره به پر بودن تخت‌های بستری آی سی یوی کرونا در بیمارستان ضیاییان، افزایش تعداد بیماران کرونا و شدت این بیماری درباره امکان ایجاد موج چهارم کووید 19 به مردم هشدار داد.

معاون غذا و داروی دانشگاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیمارستان‌ها ازنظر دارو و تجهیزات حفاظتی وضع خوبی دارند؛ و خوشبختانه کمبود داروی خاصی در ایام تعطیلات نوروز از سوی داروخانه‌های بیمارستانی گزارش نشده است. در خصوص داروهای خاص هم از قبل سهمیه‌بندی‌ها انجام‌شده و در اختیار مراکز قرارگرفته است.

دکتر حاجی محمودی در ادامه تصریح کرد: ما سال 1400 را با کمترین بدهی دارو و تجهیزات به شرکت‌های پخش در طی 10 سال گذشته شروع می‌کنیم. این رویداد مالی مهم با سیاست مؤثر رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه، تعامل مثبت مدیریت امور مالی دانشگاه با معاونت غذا و دارو و مدیریت خوب دکتر محمدرضا روئینی رئیس داروخانه‌های بیمارستانی رقم خورد. می‌توان گفت دانشگاه علوم پزشکی تهران نسبت به سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی در این حوزه عملکرد خوبی داشته است.

نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *