نشست مشترک مدیر روابط عمومی و مدیر پرستاری دانشگاه

دکتر ماشااله ترابی در جلسه‌ای با مدیر پرستاری دانشگاه گفت: تلاش برای تقویت روحیه و ارتقای فرهنگ سبک زندگی سالم کارکنان به‌ویژه کادر درمانی بیمارستان‌ها یکی از وظائف ما است.

در این جلسه که روز سه‌شنبه 3 تیر 1399 در دفتر مدیریت روابط عمومی دانشگاه برگزار شد، دکتر ماشااله ترابی مدیر روابط عمومی، سیمین رنجبران مدیر امور پرستاری، دکتر اکبرپور اپیدمیولوژیست، مهدی گلپایگانی سردبیر اخبار روابط عمومی دانشگاه، نجمه باهو مسئول روابط عمومی معاونت درمان و نرگس عبداللهی مسئول دفتر مدیریت پرستاری حضور داشتند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه هدف از این نشست را بهره‌گیری از تعامل گروه پرستاری دانشگاه در ایجاد پویش‌های پیشگیری استاندارد و میز خدمت و همراه سراها در بیمارستان‌ها عنوان کرد و افزود: برخلاف ابتدای بحران کرونا که دانسته‌ها و شناختمان از این بیماری بسیار کم بود در این مرحله مدیریت بحران عملکرد ویروس، سرعت و نحوه انتقال آن برای ما مشخص است وقت آن رسیده همه دست‌به‌دست هم دهیم که جلوی زنجیره انتقال ویروس را بگیریم. متأسفانه افراد گاهی آن‌قدر می‌ترسند که خودشان را از زندگی ساقط می‌کنند و یا به حدی شجاعت غیرمدبرانه از خود نشان می‌دهند که باعث آسیب شان می‌شود، فاصله بین این دو واکنش، پیشگیری استاندارد است.
دکتر ترابی با اشاره به اثرات شادی، ورزش و تغذیه سالم بر تقویت سیستم ایمنی افراد گفت: تلاش برای تقویت روحیه و ارتقای فرهنگ سبک زندگی سالم کارکنان به‌ویژه کادر درمانی بیمارستان‌ها یکی از وظائف ما است. قطعاً استفاده از همفکری مدیریت پرستاری به دلیل آشنایی با مقتضیات خط مقدم ارائه خدمات در این مسیر بسیار کمک‌کننده است. گرچه از گذشته نیز اقداماتی درزمینهٔ آموزش کارکنان و بیماران در گروه پرستاری انجام می‌شده، ولی این فرصت مناسبی است تا با تعامل بیشتر روابط عمومی دانشگاه و مدیریت پرستاری، بسته‌های گزارش‌های خبری، کلیپ، طراحی و اجرای پویش‌ها در موضوعات موردنیاز واحدها با اهداف کلی دانشگاه همسو شود.
مدیر پرستاری دانشگاه نیز با استقبال از این همکاری دوسویه گفت: خوشبختانه علاقه و مهارت‌های خوبی در بدنه پرستاری دانشگاه برای کمک به این مهم وجود دارد. در حال حاضر سوپروایزران آموزش سلامت بیمارستان‌ها که همواره در موضوعات مختلف برای آموزش به بیمار و همراهان بیمار اقداماتی را در قالب تهیه پمفلت ها و مدیاهای آموزشی انجام داده و می‌دهند گزینه‌های مناسبی برای همکاری و هماهنگی در این حوزه هستند.

نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *