نود و هفتمین نشست بحران کووید19 بیمارستان سینا برگزار شد

نود و هفتمین نشست بحران کووید 19 بیمارستان سینا با حضور دکتر محمد طالب پور، رئیس این مرکز، طبق روال هر هفته شنبه 5 تیرماه سال 1400 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان سینا، در ابتدای جلسه گزارش خدمات درمانی بیمارستان سینا در هفتادمین هفته شیوع کووید19به بیماران مبتلا به کووید بیان شد و در ادامه سوریا بابایی، مدیر پرستاری بیمارستان سینا، ضمن تبریک رونمایی از جراحی رباتیک از راه دور گفت: در هفته گذشته خوشبختانه هیچ یک از افرادی که تحت عمل قرار گرفتند مبتلا به کووید نبودند وی در ادامه افزود: متاسفانه در هفته گذشته بر تعداد مراجعان تریاژ کووید افزوده شده و امید است به بهترین نحوه با یک بخش بستری و ای سی یو ویژه بیماران کووید، بتوانیم پاسخگوی آنان باشیم. بابایی همچنین با اشاره به نیاز بیماران بخش های مراقبت های ویژه به خدمات رادیولوژی خواستار افزایش دستگاه های پروتابل رادیولوژی شد.
دکتر مهدی ابراهیمی، معاون درمان بیمارستان با اشاره به افزایش مراجعان کووید در تهران به مراکز درمانی گفت: با توجه به ورود کووید جهش یافته دلتا شاید شاهد افزایش تعداد بیماران در هفته آینده باشیم و متاسفانه میزان سرایت این نوع کووید بسیار زیاد است و سرایت بیشتر به صورت خانوادگی دیده می شود.
دکتر مرضیه پازوکی: فوق تخصص ریه و بیماری های تنفسی، ضمن تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده صحیح از ماسک گفت: با توجه به اینکه واکسیناسیون بر روی این نوع کووید تاثیر چندانی ندارد رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک ضروری است.
مهندس رویا قاسمی، مسئول تجهیزات پزشکی بیمارستان نیز گزارشی از وضعیت ونتیلاتور بیمارستان ارائه کرد.
دکتر مهران ستوده نیا، متخصص طب اورژانس بیمارستان سینا نیز با اشاره به گزارشات دریافتی از اورژنس تهران و احتمال افزایش تعداد بیماران در هفته های آینده گفت: با توجه به اینکه ممکن است در هفته آینده بر تعداد بیماران مبتلا به کووید افزوده شود باید تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به این بیماران اندیشیده شود.

کلمات کلیدی
رضا  آسیابی
تهیه کننده:

رضا آسیابی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *