وبینار آنلاین پاندمی کووید ۱۹ و سیستم عصبی برگزار شد

کمیته سلامت عمومی لوکال تهران ایفسا با همکاری قطب علمی جراحی مغز و اعصاب کشور و پژوهشکده علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، وبینار کووید 19 را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، این وبینار ۱۶ اردیبهشت از ساعت ۱۱ تا ۱۴، با حضور دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکى شهید بهشتى و فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، دکتر محمد عبداللهی استاد داروشناسى و سم شناسى و رئیس پژوهشکده علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکى تهران، دکتر افسون صدیقی متخصص جراحی مغز و اعصاب، دکتر امیرسعید صدیقی متخصص جراحی مغز و اعصاب و دکتر مازیار امامی خواه متخصص بیماری های مغز و اعصاب به همراه ۳۰۰ نفر شرکت کننده در بستر اسکای روم و ۷۰ نفر در بستر اسکایپ، به طور همزمان برگزار شد.
در این وبینارهای علمی به بیان مطالبی همچون علائم اختلالات عصبی در بیماری کووید-۱۹، بررسی آمار مرتبط با علائم سیستم عصبی و تحقیقات انجام شده در این زمینه، واکسیناسیون و سیستم عصبی، اختلالات ایمنی-مغزی در کووید-۱۹، اختلالات عروقی-مغزی در کووید-۱۹، جراحی مغز و اعصاب در شرایط کووید-۱۹ و ملاحظات دارویى مربوطه و واکسیناسیون پرداخته شد.
حضور و سخنرانى دکتر سیدمحمود طباطبایى از اساتید و متخصصان به نام جراحى مغز و اعصاب و رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکى شهید بهشتى، از دیگر محورهاى این برنامه بود.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *