یادداشت دکتر عبدالرضا ناصر مقدسی؛ فرشتگان بی ادعا

يادداشت دکتر عبدالرضا ناصر مقدسی، متخصص مغز و اعصاب بيمارستان سينا در روزنامه شرق منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان سینا، متنی که می خوانیم یادداشت دکتر عبدالرضا ناصر مقدسی، متخصص مغز و اعصاب بیمارستان سینا در خصوص زحمات کادر درمانی در روزهای سخت اپیدمی کرونا در جامعه است که در روزنامه شرق به چاپ رسیده است.

این روزها که جامعه در اضطراب ویروس کرونا می سوزد، پزشکان و پرستاران و سایر تلاشگران کادر درمان با کمترین امکانات موجود به پاسداری جان مردمان این مرز و بوم رفته اند. امروز که در بیمارستان بودم و تلاش و تکاپوی وصف ناپذیر این فرشتگان را می دیدم. یادم آمد در این جامعه چه ظلم ها که بر این قشر نرفت و چه توهین ها که نشنیدند.

اما زمانی که جامعه نیاز به عمل داشت آنها که آن حرف ها را می زدند، گوشه ای پنهان شدند و باز این کادر از خودگذشته درمان است که به داد این مردم می رسد.

گرچه متاسفانه مطمئنم وقتی این بلا نیز از سرمان بگذرد. باز خوبی ها و از جان گذشتگی های این فرشتگان از یادها خواهد رفت و باز مدعیان سر از مخفیگاه ترس و توهم بیرون خواهند آورد و این قشر زحمتکش را آماج توهین و افترا خواهند گرفت. اما اشکالی ندارد. این فرشتگان به این درگاه نیامده اند که کسی مدحشان کند. آمده اند تا دردی از دردها بکاهند تا رنجی را کم کنند و به همین اندازه نیز بسیار خرسندند پس اگر دوباره بلا بیاید. اگر بیماری بشتابد.اگر مردمانمان در رنج و عذاب باشند. دوباره سینه سپر خواهند کرد. گفتارشان جادو خواهد شد. رفتارشان افسون خواهد شد تا بیماری را از جان مردمانشان بزدایند و به دور بیندازند. این روش و منش آنها ست و کس نمی تواند با توهین و افترا منش و روش شان را از آنها جدا کند. پزشکان و پرستاران و زحمتکشان حیطه درمان اهل وفایند. پس وفادار مردمان و سرزمین شان تا ابد خواهند بود. دست مریزاد به این سپید پوشان بی ادعا به این فرشتگان الهی.

رضا  آسیابی
تهیه کننده:

رضا آسیابی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *