اخبار جلسات و نشست ها

 

 

بازدید رئیس دانشگاه و مدیرعامل بانک ملت از مهدی کلینیک

رئیس دانشگاه از مدیر عامل بانک ملت در خصوص انجام تکالیف اجتماعی بانک در حوزه سلامت، قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مدیریت امور مالی، در این بازدید که صبح روز سه شنبه 3 خرداد ماه 1401 انجام شد، ابتدا تیم بازدیدکننده از طبقات مختلف مهدی کلینیک دیدن کردند و در جریان روند پیشرفت پروژه قرار  گرفتند.
در این بازدید، رئیس دانشگاه، معاون توسعه، مدیر امورمالی دانشگاه، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره موسسه محب سلامت مهدی، مدیرعامل بانک ملت و معاونین حضور داشتند.
دکتر قناعتی رئیس دانشگاه به پیشرفت 97 درصدی پروژه اشاره و بر افتتاح هرچه سریع تر بیمارستان مهدی کلینیک با تعرفه دولتی که در خدمت اقشار آسیب پذیر جامعه قرار بگیرد تاکید کرد.
رئیس دانشگاه به پاس قدردانی از تلاش های فراوان بانک ملت در راستای تکالیف اجتماعی در حوزه سلامت کشور و مشارکت در تامین منابع مالی مورد نیاز در راستای تکمیل پروژه، لوح تقدیر و  نشان دانشگاه را به مدیر عامل بانک ملت اهدا کرد و درخواست افزایش سقف تسهیلات در راستای تکمیل شدن پروژه را خواستار شد.
دکتر رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک ملت با بیان اینکه پروژه مهدی کلینیک می‌تواند ظرفیت قابل‌توجهی از نیاز کشور را در بخش درمان و سلامت پوشش دهد گفت: این پروژه در گذشته به دلیل محدودیت‌هایی که به لحاظ مالی داشته با چالش‌هایی مواجه شده است؛ بنابراین با حمایت بانک ملت برای افزایش تسهیلات در راستای تکمیل شدن پروژه به نظر می‌رسد با اطمینان خاطر بتوانیم این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.
مدیرعامل بانک ملت با ابراز خرسندی از عقد قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی تهران، حوزه بهداشت و درمان را یکی از شرکای استراتژیک این بانک خواند و افزود: بانک ملت نه ‌تنها در این پروژه بلکه در پروژه‌های دیگر حوزه سلامت هم حضور فعال دارد.
در پایان دکتر دولت آبادی با توجه به پیشرفت پروژه، از مطرح کردن افزایش سقف تسهیلات بانک به دانشگاه و مصوب شدن آن در هیات رئیسه بانک ملت، در راستای تکمیل پروژه خبر داد.

محمد پسندیده
تهیه کننده:

محمد پسندیده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *