محمد مسلمی: امید و انگیزه روند درمان کودکان را تسریع می‌دهد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، محمد مسلمی، هنرمند حامی سلامت، در حاشیه نشست هماهنگی چهارمین دوره جام جهانی کوچک که روز سه‌شنبه 17 اسفند 1400 در سالن دارالفنون برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع ورزشکاران و هنرمندان گفت: بسیار خوشحالم که در این جمع و در کنار کودکان بیمار هستم و با حضورم لبخندی بر لبان آنان نقش‌بست.
وی افزود: این روزها حال مردم خوب نیست و نیازمند امید و انگیزه هستند، کودکان بیمار به توجه ویژه‌تر نیاز دارند و وقتی امید و انگیزه داشته باشند روند درمانشان سریع‌تر و راحت‌تر پیش می‌رود و من این موضوع را از نزدیک لمس کردم.
محمد مسلمی با اشاره به عیادتش از یک کودک بیمار که در مرکز طبی کودکان بستری بود گفت: در بیمارستان عیادتی از کودکی داشتم که به دلیل مشکلات عصبی تحرکات زیادی داشت و نمی‌توانست ثابت باشد و با کشیدن یک نقاشی که با تشویق ما انجام شد ایشان انگیزه پیدا کرد و روند درمانش سریع‌تر پیش رفت و اکنون کودکی که نمی‌توانست یک‌لحظه آرام باشد با کمک  هنر  توانست درمان شود و وضعیت جسمانی‌اش به حالت نرمال برگردد. 
هنرمند حامی سلامت ادامه داد: حضور هنرمندان و ورزشکاران به کودکان امید و نشاط می‌دهد حتی لبخند شما در یک ملاقات معمولی روحیه بیمار را تقویت می‌کند، امیدوارم ورزشکاران هنرمندان فرهیختگان در کنار این کودکان باشند و به این کودکان سر بزنند و به بهبود حالشان کمک کنند.
وی بابیان اینکه ما وقف این بیماران هستیم و از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد گفت: هر بار که از ما درخواست شده در حضور این بیماران اجرا داشته باشیم باکمال میل پذیرفتیم، همچنین ما هنرمندان می‌توانیم این برنامه‌ها را در فضاهای مجازی تبلیغ و اطلاع‌رسانی کنیم و خودمان را جدای از این کودکان ندانیم و هر آنچه در توان داریم برای تقویت روحیه آنان بکار گیریم.

 

نسیم اخگر
تهیه کننده:

نسیم اخگر

تدوین گر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *